آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۳۵
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

سخنان مبهم مدیر شبکه 3 درباره سرنوشت «هفت»

علی اصغر پورمحمدی - مدیر شبکه سه سیما - در گفت وگو با ایسنا درباره حواشی پیش آمده در ارتباط با برنامه «هفت» گفت: برنامه «هفت» تا زمانی که در این چارچوب باشد ما از آن حمایت می کنیم اما اگر در مسیر درستی نباشد و به بیراهه برود تذکر می گیرد و اگر روزی هم تولید و ساخت این برنامه به نفع سینما نباشد تعطیل خواهد شد. مدیر شبکه سه سیما در عین حال با اعتقاد بر اینکه برنامه «هفت» واحد سمعی و بصری و روابط عمومی سازمان سینمایی نیست، اظهار کرد: این برنامه از استقلال خوبی برخوردار است و تاکنون هم فشارهای زیادی را تحمل کرده است. اما امیدواریم همچنان در مسیر درست، استوار گام بردارد.

«فاطمه معتمدآریا» در آنکارا

«فاطمه معتمد آریا» به همراه «سام قریبیان» در نخستین جشنواره فیلم «عصر» که در شهر آنکارا برگزار می شود به عنوان میهمانان ویژه حضور خواهند داشت.

سه کتاب تازه از رضا قنبری در راه انتشار

سه کتاب جدید از شاعر و منتقد ادبی معاصر رضا قنبری بزودی منتشر می شود. «تمام قصه همین بود» گزینه بیست سال شعر رضا قنبری است که مجوز آن داده شده و نشر «مایا» بزودی آن را روانه بازار کتاب می کند. همچنین مجموعه شعر «سرود تهران» را شامل شعری بلند و اجتماعی با همین عنوان و چند شعر دیگر است هم نشر مایا از وی در دست چاپ دارد. کتاب دیگری نیز از قنبری با نام «انتولوژی (هستی شناسی) شعر کوتاه» در دست چاپ است که شامل دو بخش است: بررسی علمی چرایی شعر کوتاه و نمونه شعرها. پیش از این از رضا قنبری 6 مجموعه شعر و 7 کتاب در حوزه نقد و بررسی ادبی منتشر شده است.