آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۲۸۰۴
اقتصاد
۵

خبر

شرکت های حاضر در مناقصه نفتی ایران

مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی نفت با اشاره به تهیه فهرست دوم شرکت های تاییدشده برای حضور در مناقصه نفتی ایران اظهار کرد: شرکت BP هنوز مدارک خود را ارسال نکرده؛ البته مذاکرات و تعامل خود را با ایران قطع نکرده اند.کریم زبیدی درباره ارسال مدارک از سوی شرکت های بین المللی برای حضور در مناقصات نفتی ایران، اظهار کرد: برخی از شرکت ها در زمانی که تعیین شده بود، مدارک خود را ارسال کردند و یک فهرست از آنها تهیه شد، اما از آنجا که مدارک برخی از این شرکت ها کامل نبود، از آنها خواسته شد مجددا مدارک خود را ارسال کنند.وی با بیان اینکه در فهرست نخست 29 شرکت تایید صلاحیت شدند، درباره فهرست دوم تصریح کرد: تاکنون چهار شرکت روسی و یک شرکت ژاپنی مدارک خود را ارسال کرده اند. البته هنوز زمانی برای اتمام مهلت این شرکت ها تعیین نشده است. همچنین زمان دقیق برگزاری مناقصات مشخص نیست.

بنزین 2هزارتومانی در شمال تهران

عرضه بنزین دوهزارتومانی در جاده های شمال استان تهران از حواشی جالب این روزهای تردد در مناطق برفی و کوهستانی این استان است.به گزارش تسنیم، رفت وآمد به مسیرهای برفی شمال استان تهران در این روزها با حواشی متعددی همراه است؛ از لیزخوردن خودروها در مناطق برفی تا ترافیک های چندین ساعته در ساعات پایانی روز، اصلی ترین حاشیه سفری کوتاه به مناطق برف خیز استان تهران است. اما یکی از جالب ترین حواشی این سفرهای روزانه به نقاط شمالی استان تهران، عرضه بنزین دبه ای با نرخ غیرمصوب دو هزار تومان در هر لیتر است.

پرونده حقوق های نجومی باز است

مستشار دیوان محاسبات از ارائه گزارشی از حقوق های نجومی از سوی دیوان محاسبات تا پایان امسال خبر داد. اسماعیل جلیلی مستشار دیوان محاسبات در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به حقوق های نجومی در این دیوان گفت: پرونده حقو ق های نجومی هنوز در دیوان محاسبات بسته نشده و همچنان در حال رسیدگی است.