آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تمجید خانواده های شهدا و مدافعان حرم از «آرام می گیریم»

در پی استقبال مخاطبان از سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی که این روزها از شبکه دو سیما پخش می شود، جمعی از خانواده های شهدا و رزمندگان مدافع حرم در تحسین این مجموعه تلویزیونی، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تولید، خطاب به روسای سازمان های صداوسیما و بسیج مستضعفین بیانیه ای تنظیم و ارسال کردند.

به گزارش فارس، در بخشی از این بیانیه آمده است: «محضر رئیس محترم سازمان صداوسیما جناب دکتر علی عسکری و سازمان بسیج مستضعفین، سردار غلامحسین غیب پرور؛ همانطور که مستحضرید سریال تلویزیونی «آرام می گیریم» هرشب از شبکه دو سیما پخش می شود که مورد استقبال مخاطبان و هموطنان عزیز قرار گرفته است. این سریال که برخوردار از ملودرامی اجتماعی است، لحظاتی از رشادت و شهادت فرزندان برومند میهن عزیزمان در مرزهای کشور و دفاع از حریم اهل بیت(ع) را به تصویر می کشد. جای بسی خوشحالی است که کارگردان و عوامل این سریال بدون هیچ دغدغه ای از برچسب شعارزدگی، شعائر دینی و انقلابی را متعهدانه در زیباترین شکل ممکن و با تمام وجود به تصویر می کشند.

ارزش این بدان معناست که در این دوره، استفاده از نام یا تصاویر شهدا که دارای اهمیت والایی است، شعار تلقی شده و عوامل آن به بهانه های مختلف مورد هجمه و سرزنش قرار می گیرند، ولیکن عوامل این مجموعه تلویزیونی بدون نگرانی از هجمه جریان های نامحرم، لحظه ها و تصاویر ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم را به نمایش می گذارند.»