آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۳
ورزش
۱۸

اوکراینی های پرسپولیس دقیقه ای 5/11 میلیون!

پریموف و پلی یانسکی، دو بازیکن اوکراینی پرسپولیس، روز دوشنبه قراردادشان را با پرسپولیس فسخ کردند. این دو بازیکن که از همان روز اول هم مشخص بود با نظر برانکو جذب باشگاه نشده اند، شانس چندان زیادی برای بازی پیدا نکردند.

پریموف 184 دقیقه و پلی یانسکی 127 دقیقه برای پرسپولیس به میدان رفتند. این در حالی است که پریموف با پرسپولیس قراردادی 840 میلیون تومانی داشت و پلی یانسکی هم 900 میلیون تومان قرارداد بسته بود. با این شرایط پریموف دقیقه ای 5/4 میلیون و پلی یانسکی دقیقه ای هفت میلیون تومان از پرسپولیس پول گرفتند!

شکایتی در کار نیست

باشگاه پرسپولیس اطمینان داد بازیکنان اوکراینی از باشگاه شکایت نخواهند کرد. باشگاه پرسپولیس در شرایطی قرارداد بازیکنان اوکراینی را فسخ کرد که بازهم بیم آن می رود این دو بازیکن هم از پرسپولیس به فیفا شکایت کنند، با این حال باشگاه اعلام کرد: بازیکنان اوکراینی قراردادشان را به طور کامل با باشگاه فسخ کردند و حتی برگه تسویه حساب آنها نیز صادر شد تا هیچ نگرانی بابت این بازیکنان از این که بخواهند به فیفا شکایت کنند، وجود نداشته باشد. روابط عمومی پرسپولیس یادآور شد: بازیکنان اوکراینی وقتی دیدند بازی به آنها نمی رسد و پیشنهادی هم از اوکراین دارند، تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتند.