آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۶۴۳۷
حوادث
۱۷

خبر

کشف 6 میلیارد تومان طلای قاچاق

گروه حوادث/ در پی کشف 55 کیلوگرم طلاهای اماراتی در اصفهان ماموران 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر و روانه زندان کردند.رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن بیان جزئیاتی درباره کشف و توقیف محموله 54 کیلو و 900 گرم طلای قاچاق در اصفهان گفت: سه نفر از متهمان در رابطه با این پرونده قاچاق با صدور قرار بازداشت موقت از طرف بازپرس پرونده زندانی شده اند.به گفته احمد خسروی وفا، قاچاقچیان محموله طلای قاچاق را از امارات به بندرگناوه انتقال داده و سپس وارد اصفهان کرده بودند که قصد داشتند طلاها را به استان تهران ببرند. سه نفر از قاچاقچیان در اصفهان شناسایی و دستگیر شده اند.خسروی وفا یادآور شد ارزش طلاهای قاچاق 6 میلیارد تومان برآورد شده است.

جنایت به خاطرفروش مواد مخدر نامرغوب

گروه حوادث/ مرد جوان زمانی که متوجه شد، فروشنده، مواد مخدر نامرغوب فروخته است، دراوج خشم وناراحتی به سراغ مواد فروش رفت واو را کشت.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، چندی قبل ماموران پلیس وبازپرس کشیک جنایی مشهد از درگیری خونینی با خبرشدند. در بررسی های مقدماتی هم مشخص شد مقتول با مرد جوانی به نام سیامک بر سر مواد مخدر درگیر شده وبه دست اوکشته شده است.

عامل جنایت هم پس از قتل، متواری شده و ردی از او در دست نبود. بررسی ها برای شناسایی مخفیگاه سیامک ادامه داشت تا اینکه اوایل هفته گذشته، کارآگاهان جنایی دریافتند متهم جوان به خانه اش بازگشته است. بدین ترتیب با هماهنگی های قضایی او را دستگیر کردند.

سیامک در تحقیقات به بازپرس احمدی نژاد گفت: مدتی است که همسرم به مواد مخدر صنعتی معتاد شده و من برایش مواد تهیه می کنم. روز حادثه به سراغ مواد فروش رفتم و از او مقداری شیشه خریدم. چون خودم مواد مصرف نمی کنم؛ نمی دانم جنسی که می خرم چه کیفیتی دارد. اما زمانی که همسرم مواد را دید، گفت جنس نامرغوب است. به همین دلیل به سراغ مواد فروش رفتم و باهم درگیر شدیم و در یک لحظه ازشدت عصبانیت با چاقو به او حمله کردم.

به دنبال اعتراف های متهم به قتل، او شامگاه چهارشنبه 27 بهمن به بازسازی صحنه قتل پرداخت.قراراست پس ازصدور کیفرخواست، پرونده این ماجرا برای رسیدگی به دادگاه کیفری ارسال شود.