آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
فوتبال ایران
۱۱

بهنام برزای:فقط می خواهیم برنده شویم

پای بهنام برزای دوباره به گلزنی باز شد. او موفق شد برای استقلال مقابل ذوب آهن گلزنی کند. بهنام پس از این بازی گفت وگوی کوتاهی با جام جم انجام داد.

6 برد متوالی... برای استقلال رکورد خوبی است.

ما اصلادنبال رکورد و این جور چیزها نیستیم. فقط یک هدف داریم. خوشحالی هواداران استقلال. به خاطر هواداران باید تا پایان فصل ببریم. می خواهیم طوری نتیجه بگیریم که در ذهن ماندگار شویم.

ولی خیلی ها می گویند استقلال شانس قهرمانی ندارد.

ما به این حرف ها کاری نداریم. فقط می خواهیم ببریم. آخرش هر اتفاقی افتاد، افتاد. مهم این است که نبازیم و برنده باشیم. هوادار دوست دارد تیمش را برنده ببیند.ما هم نمی خواهیم آنها را ناراحت کنیم. نیم فصل اول به اندازه کافی ناراحت شان کردیم.

درباره گلی که زدی حرف بزن.

فرشید به من قول داده بود که پاس گل بدهد. امسال خیلی تلاش کرد. یکی دو بار هم پاس داد که من نتوانستم گل بزنم. به خاطر همین باید این بار توپ را گل می کردم تا جواب زحمت فرشید را بدهم. پاسش خیلی خوب بود و قشنگ روی سرم فرود آمد. از همین جا از فرشید تشکر می کنم.

خودش هم گل زد...

بله، فرشید در دو بازی قبلی تیم دو گل زد و دو پاس گل داد. موتورش روشن شده و شک ندارم می تواند در استقلال موفق باشد.

ظاهرا به او در ابتدای حضور در استقلال کمک می کردی.

بله، خب من قبل از فرشید به استقلال آمدم. وقتی او آمد نکته ای چیزی بود می گفتم ولی فرشید حالاکاملابا تجربه شده است و حتی من از او کمک می گیرم. به نظرم این تازه اول درخشش فرشید است و می تواند در آینده خیلی موفق تر باشد.

آقای منصوریان هم به شما جوان ها خیلی اعتماد کرد.

بله، باید اینجا از علی آقا تشکر کنم که همه جوره به ما جوان ها اعتماد کرد. خیلی به ما روحیه می دهد و امیدوارم تا اینجا جواب حمایت هایش را داده باشیم.