آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

ملی پوش تنیس: بازی آسانی نداریم

تیم ملی تنیس در رقابت های جام دیویس به مصاف پاکستان رفت که در پایان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد. پاکستان جزو تیم هایی است که در گروه اول تنیس دنیا قرار دارد. حال ملی پوشان کشورمان 18 فروردین باید به مصاف ویتنام بروند تا در گروه دوم رقابت های جام دیویس باقی بمانند.

البرز اخوان یکی از ملی پوشان حاضر در ترکیب چهارنفره تیم ملی می گوید: ما بخوبی توانستیم برابر تیم های مختلف پیروز شویم و از سطح سه جام دیویس خود را به سطح دو برسانیم. اینک هم باید تلاش کنیم تا برابر ویتنام که در سید چهار گروه ما قرار دارد، موفق باشیم. ما در تهران تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بتوانیم برنده شویم و خودمان را در گروه دو جام دیویس آسیا و اقیانوسیه حفظ کنیم.

ملی پوش تنیس درباره ارزیابی اش از تیم ویتنام می گوید: مقابل این تیم بازی آسانی پیش رو نداریم، اما عبور از تیم ویتنام خیلی سخت نیست. ما در سطح انفرادی در شرایط خوبی هستیم و حتی تنیسورهای خوب پاکستان که در سطح هارد کورد پلیر(Hard cord Player) هستند و در سطح بالایی بازی می کردند، مغلوب شاهین خالدان و حمیدرضا نداف شدند. ما باید در زمانی که داریم تا برگزاری این دیدار، تیم دوبل را تقویت کنیم. امیدوارم با پیروزی در دیدار برابر ویتنام طلسم چند ساله بقا در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بشکنیم.