آرشیو شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، شماره ۴۷۶۵
حوادث
۱۹

پایان قدرت نمایی شرور حرفه ای در فضای مجازی

شرور حرفه ای که از قدرت نمایی های خود کلیپ تهیه و با انتشار آن باعث رعب و وحشت مردم شده بود، پس از فرار به پنج شهر، بازداشت شد.

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در این باره به میزان گفت: چندی پیش یکی از اراذل و اوباش معروف شهر کرمانشاه، کلیپ هایی از قدرت نمایی همراه با تیراندازی را در بین شهروندان منتشر کرد.

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می داد این متهم سابقه دار که میلاد نام دارد، در 29تیر و 7 و 15 مرداد امسال در خیابان های جم خانه، آریاشهر و جلیلی کرمانشاه اقدام به تیراندازی با سلاح غیرمجاز و اخلال در نظم عمومی کرده است.

آمویی افزود: این متهم 23 ساله پیش از این نیز به اتهام سرقت چند بار به زندان رفته بود. او حتی شهریور امسال و دوم دی با اقدام به تیراندازی و اخلال در نظم، با انتشار فیلم هایی در فضای مجازی برای اراذل و اوباش کرمانشاه، قدرت نمایی کرده بود.

وی گفت: متهم با انتشار این فیلم ها باعث تشویش اذهان عمومی و ایجاد حس ناامنی در سطح استان شده بود. با توجه به فرار متهم، او تحت تعقیب پلیس بود و مدام مخفیگاه خود را در استان های تهران، خوزستان و شهرستان های کرج، ملارد، شهریار، شهر قدس و دزفول تغییر می داد.

آمویی ادامه داد: ماموران اداره پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه همچنان در تلاش برای یافتن و دستگیری وی بودند تا این که معلوم شد وی آخرین مخفیگاهش را که شهرستان دزفول بوده نیز ترک کرده و با خودروی سواری به سمت کرمانشاه در حرکت است. ماموران مسیر او را سد کردند و وی بازداشت شد.

در بازرسی از وی سلاحی هم کشف شد. با درخواست قضایی تصویر این شرور حرفه ای بدون پوشاندن چهره در روزنامه چاپ می شود تا چنانچه افرادی از وی شکایت دارند به دادسرا مراجعه کنند یا با شماره 0832182295 (پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه) تماس بگیرند.