آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۶
اقتصادی
۴

فروش بلیت نوروزی اتوبوس از امروز

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور از آغاز فروش اینترنتی و حضوری بلیت های نوروزی اتوبوس از امروز (اول اسفند ماه) خبر داد.

احمدرضا عامری در گفت وگو با فارس، گفت طرح نوروزی سفرهای جاده ای از 25 اسفند ماه 95 آغاز می شود و تا 15 فروردین ماه 96 ادامه دارد.

وی افزود: طبق هماهنگی اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور با سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، پیش فروش بلیت های نوروزی اتوبوس از اول اسفند ماه (امروز) آغاز می شود.

وی ادامه داد: امسال پیش فروش اینترنتی و حضوری به صورت همزمان برقرار خواهد بود و هر میزان تقاضا در پیش فروش اینترنتی باشد، ظرفیت را فراهم می کنیم.

عامری اضافه کرد: پیش فروش حضوری از طریق دفاتر سطح شهر و دفاتر مستقر در پایانه های مسافری خواهد بود، ضمن آن که پیش فروش اینترنتی نیز از طریق سایت های شرکت های تعاونی مسافری انجام می شود.

مدیرعامل اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری کشور اظهار داشت: هر سال به دلیل انجام ترددهای یک سر خالی، نرخ بلیت های اتوبوس برای ایام نوروز حدود 20 درصد افزایش می یافت، اما در نوروز 96 نرخ بلیت اتوبوس افزایشی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: به هر حال شرایط اقتصادی مردم مناسب نیست و با همین نرخ های فعلی هم تقاضا برای حمل و نقل عمومی جاده ای کم است، بنابراین تصمیم گرفتیم با وجود ترددهای یک سر خالی، نرخ های بلیت اتوبوس افزایشی نداشته باشد تا استقبال مردم از حمل و نقل عمومی جاده ای افزایش یابد و به دنبال آن با کاهش سوانح رانندگی در این ایام مواجه باشیم، امیدواریم مردم هزینه های ما را با استقبال بیشتر از حمل و نقل عمومی جاده ای، جبران کنند.