آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۶
ورزشی
۹

جدال 4 تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال

برای تعیین دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی لیگ برتر والیبال عصر امروز دو بازی برگزار می شود.

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال امروز دو بازی برگزار می شود تا تکلیف دو تیم دیگر راه یافته به نیمه نهایی مشخص شود. از ساعت 16 و در خانه والیبال شاگردان مسعود آرمات در تیم سایپا میزبان صالحین ورامین هستند. در اولین بازی این دو تیم سایپا موفق شد سه بر یک برابر حریفش به برتر برسد اما شاگردان مجتبی عطار در تیم ورامینی در بازی برگشت با حمایت هواداران شان سایپا را سه بر صفر شکست دادند تا کار برای تعیین تیم صعودکننده به نیمه نهایی به دیدار سوم بکشد.

از میان چهار تقابل مرحله یک چهارم نهایی، یک مصاف دیگر هم به دیدار سوم کشیده شد. شهرداری ارومیه در بازی رفت برابر کاله مازندران پیروز شد اما دیدار برگشت را در مازندران به کاله واگذار کرد.در دیدار سوم دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند.

تیم های پیکان تهران و بانک سرمایه پیش از این با دو برد برابر خاتم اردکان و شهرداری تبریز راهی نیمه نهایی شده بودند.برنامه دو مسابقه سوم پلی آف لیگ برتر والیبال به شرح زیر است: * سایپا تهران – صالحین ورامین(تهران، خانه والیبال تهران، ساعت 16) * شهرداری ارومیه – کاله مازندران(ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16)