آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۳۸
فن آوری
۸
تاپ اپ

«آنلاین» میوه بخرید

علی ماندگاری

برگزاری یک میهمانی مقدمات خاص خودش را دارد فرقی هم نمی کند که این میهمانی دوستانه باشد یا یک مراسم خاص برای تولد یا عروسی چرا که برای هر مراسمی شما باید برنامه ریزی دقیق داشته باشید و خریدهای مشخصی را نیز انجام دهید. بخشی از خریدهای مربوط به یک میهمانی تهیه میوه است. فکر کنید از سر کار برگشته اید و تازه باید به سراغ میوه فروشی ها بروید تا اگر میوه تازه ای مانده باشد خرید کنید. قطعا این شرایط کار را برای شما سخت خواهد کرد. خوشبختانه سرویس های اینترنتی به افرادی که سرشان خیلی شلوغ است کمک زیادی کرده است. در حال حاضر به کمک سرویس های آنلاین می توانید مایحتاج روزانه خود را بدون سر زدن به فروشگاه های مختلف و گیر افتادن در ترافیک شهر تهران تهیه کنید. بنابراین اگر می خواهید میوه خود را هم به صورت آنلاین و با شرایط ویژه خریداری کنید به شما سرویس «میوا» را پیشنهاد می کنیم. این سرویس میوه های مورد نظر شما را در بسته بندی های مشخص برای شما تهیه و ارسال می کند.

آن طور که طراحان این سرویس اعلام می کنند، این سایت قصد دارد کاربران را با تجربه ای نو برای خرید میوه های تازه آشنا کند. برای این کار هم کافی است از طریق وب سایت یا تماس تلفنی، مشترک روزانه، هفتگی یا ماهانه سبدهای پیشنهادی آن شوید. با کمک این سرویس شما می توانید میوه های مورد نظر خود را به هر اندازه که دوست دارید سفارش دهید. به این صورت شما علاوه بر مدیریت هزینه ها، از اسراف و خراب شدن میوه ها هم جلوگیری خواهید کرد.

به صورت کلی با این سایت، خرید به اندازه، قیمت مناسب، کیفیت بالاو ارسال رایگان میوه را تجربه کنید. این سرویس بسته های خدمات خود را در اختیار افراد و گروه های مختلف برای برگزاری مراسمی مانند تولد، عروسی، ترحیم، همایش و... می گذارد. به هر حال اگر تا این لحظه تجربه خرید میوه به صورت آنلاین را نداشتید به شما توصیه می کنم حتما سری به این سایت بزنید.