آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۶۶
اخبار کشور
۳

شرکت 80 کشور در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه

سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان اینکه 80 کشور در این اجلاس شرکت دارند، از قرائت پیام مقام معظم رهبری و حضور روسای قوا در جلسه افتتاحیه خبر داد.

به گزارش فارس، کاظم جلالی، سخنگوی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در نشست خبری این کنفرانس، اظهار داشت: ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در روزهای سوم و چهارم اسفندماه در محل سالن اجلاس سران با شعار «همه با هم، حمایت از فلسطین» برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مردم غزه در بدترین شرایط زندگی می کنند و در کرانه باختری نیز مردم تحت فشار هستند، گفت: به طور کلی وضعیت سرزمین های اشغالی بسیار بد است، اما برخی از کشورهای عربی به دنبال عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند و حتی به مقابله با جریان مقاومت می پردازند.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 80 کشور در این اجلاس حضور دارند که شامل روسای پارلمانی، نواب رئیس، روسای کمیسیون ها و شخصیت های برجسته مقاومت و مبارزه در این کنفرانس شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: احتمالاگروه های طرفدار فلسطین دیگری نیز در این کنفرانس حضور یابند که افزایش عدد کشورهای حاضر را شاهد خواهیم بود.

جلالی با بیان اینکه در اختتامیه این کنفرانس از بیانات رئیس جمهور استفاده خواهیم کرد، گفت: اجرای سمفونی مقاومت و تجلیل از چهره های مقاومت از دیگر برنامه های اختتامیه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خواهد بود.

وی ابراز داشت: افتتاحیه این اجلاس با پیام مقام معظم رهبری و حضور روسای قوا در مراسم انجام می شود و اختتامیه نیز روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.