آرشیو یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۰
ورزش
۱۱

گوناگون

تشکررهبر انقلاب ازفاتحان جام جهانی

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی قهرمانی تیم ملی کشتی در جام جهانی، پیامی تشکرآمیز به رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی ابلاغ کردند. مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب طی تماسی تلفنی با رسول خادم، پیام تشکرآمیز حضرت آیت الله خامنه ای را به مجموعه فدراسیون کشتی ابلاغ کردند.رهبر معظم انقلاب از زحمات مسئولان فدراسیون کشتی، مربیان و قهرمانان تیم ملی در راه کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام جهانی کشتی در کرمانشاه و کسب افتخار برای مردم عزیز ایران تشکر نمودند.

روشن: استقلال نباید دچارغرور شود

پیشکسوت تیم استقلال گفت:استقلال اگر دچار غرور نشود با وجود بازی سختی که دارد در امارات به حریفش بباز نیست.حسن روشن گفت: البته بردن در آنجا سخت است، ولی باید پذیرفت تماشاگران آنها مثل تماشاگران ایرانی نمی توانند به حریفان فشار وارد کنند و آنها سعی می کنند ازهرکاری برای حضور تماشاگران در ورزشگاه ها استفاده کنند.

پیروزی شیرین شاگردان دایی

درادامه هفته بیست ودوم لیگ برتر، تیم های ماشین سازی و نفت دیروز درتبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم نفت به پایان رسید. برای تیم دایی دراین دیدار قاضی و پراهیچ موفق به گلزنی شدند.

اعزام 18 ورزشکار نابینا

18 ورزشکاردر رشته های دوو میدانی و جودوی نابینایان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی شرکت می کنند.این رقابتها از 21 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی باکو برگزار خواهد شد.

قهرمانی روس ها در کیش

تیم روسیه با شکست نماینده لهستان به عنوان قهرمانی دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی درایران که به میزبانی جزیره کیش برگزارشد، دست یافت.

پرواز سرخپوشان به عمان

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با الهلال عربستان در نخستین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، راهی عمان شد.شاگردان برانکو ازساعت 18 و 30 دقیقه روزسه شنبه نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الهلال برگزارمی کند.

منصوریان از سفر بازماند

منصوریان به دلیل مشکلات مالیاتی نتوانست تیمش را در سفر به امارات همراهی کند. او قرار است با حل مشکلش به امارات سفر کند.استقلال در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا فردا مهمان الاهلی است.