آرشیو سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۲
ورزش
۱۱

گوناگون

تبریک فدراسیون به استقلال

فدراسیون فوتبال در پیامی پیروزی تیم استقلال خوزستان در نخستین دیدارش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را تبریک گفت.

طارمی درلیست سرخپوشان

خمارلومدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: درپایان نشست هماهنگی که با حضور نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، نام مهدی طارمی درفهرست بازی با الهلال قرارگرفت.

محمد رکورد اروپا را شکست

دونده سرشناس بریتانیایی رکورد اروپا را در ماده 5 هزار متر داخل سالن شکست. محمد فرح مدال طلای المپیک لندن و ریو را درکارنامه دارد

پهلوان: همیشه تیمی جنگجو هستیم

بازیکن تیم ذوب آهن گفت: ما همیشه تیمی جنگجو هستیم و می خواهیم بازهم جنگنجو باشیم.احسان پهلوان پیش ازبازی با العین گفت: خوشحالیم که بازهم در آسیا حضور داریم.وهمه بازیکنان ذوب آهن تلاش می کننند بهترین عملکرد را برای فوتبال ایران رقم بزنند.

حسینی: درآسیا به دنبال هدف هستیم

کاپیتان تیم پرسپولیس با اشاره به اینکه امشب دو تیم بزرگ آسیا برابرهم قرارمی گیرند گفت: دنبال هدف های بزرگ درآسیا هستیم وبرای موفقیت تلاش می کنیم. جلال حسینی گفت: ما آماده یک بازی سخت برابر الهلال هستیم. الهلال تیمی است که همیشه درآسیا حرف های زیادی برای گفتن دارد.وی افزود: ما پرسپولیس هستیم که این تیم یکی از بزرگترین تیم های آسیا است و برای موفقیت های بزرگ تلاش می کنیم.

رفتار نژادپرستانه در فوتبال

فوتبال باشگاهی صربستان تحت تاثیر رفتاری نژادپرستانه قرارگرفت که با انتقاد رسانه ها همراه شد. دردربی بلگراد میان راد و پارتیزان، لوئیزاورتون، ستاره برزیلی با رفتار نژادپرستانه برخی هواداران تیم راد مواجه شد.

دیاز: بازی با پرسپولیس دشواراست

سرمربی تیم الهلال گفت: به عمان آمدیم مقابل پرسپولیس دست پر باشیم و با امتیاز به عربستان بازگردیم. رامون دیاز گفت: می دانیم که پرسپولیس تیم قدرتمندی است و بازی نسبتا دشواری درپیش خواهیم داشت. این تیم در صدر جدول لیگ ایران حضور دارد اما بازی امشب برای ما یک شروع در مسابقات بین المللی است. درنتیجه باید نهایت تلاش خودمان را انجام دهیم.