آرشیو سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۳۷۵۲
هنر و ادبیات
۱۲
آن سوی آب ها

موفقیت نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در جوایز WhatsOnStage

نمایش «هری پاتر و فرزند نفرین شده» که یکی از بزرگ ترین رویدادهای نمایشی سال های اخیر به شمار می رود، هشت جایزه جشنواره مردمی تئاتر انگلستان را از آن خود کرد.

این نمایش دو قسمتی جوایز بهترین نمایش جدید، بهترین کارگردانی و سه جایزه بهترین بازیگری هفدهمین دوره جوایز WhatsOnStage را روز یکشنبه به دست آورد. بلیت های یک سال آینده این نمایش به فروش رسیده اند و قرار است بهار 2018 در برادوی نیز روی صحنه برود. این نمایش بزرگسالی هری، هرمیون و ران را زمانی که فرزندان خود را به هاگوارتز می فرستند، به تصویر می کشد.

جیمی پارکر، بازیگر شخصیت هری، جایزه بهترین بازیگر مرد نمایش را دریافت کرد. او برای کسب این جایزه رالف فینز، کنث بانا، ایان مک کن و ایان هالاراد را شکست داده بود. آنتونی بویل، بازیگر شخصیت اسکورپیوس مالفوی جایزه بهترین بازیگری مرد مکمل، نوما دومزونی، بازیگر نقش هرمیون جایزه بهترین بازیگری زن مکمل و جان تیفانی کارگردان نمایش نیز جایزه بهترین کارگردانی این جشنواره را به دست آوردند. دیگر جوایز این نمایش بهترین طراحی صحنه، بهترین نورپردازی و بهترین طراحی ویدیویی بود.

بیلی پایپر جایزه بهترین بازیگری زن را برای بازی در نمایش «یرما در یانگ ویک» به دست آورد. منتقدان بازی پایپر در این نمایش را مسحورکننده و پیش بینی نشده توصیف کرده اند. در بخش موزیکال، جوایز میان شرکت کنندگان تقسیم شد.