آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۱
فن آوری
۸
نرم افزار آنلاین

نظارت آسان بر دوربین های مداربسته

این روزها بازار دوربین های مداربسته داغ داغ است کافی است وقتی در خیابان مشغول پیاده روی هستید کمی با دقت به اطراف خود نگاه کنید تا متوجه شوید حداقل به فاصله هر چند متر یکی از این دوربین ها خودنمایی می کند و جالب اینکه دوربین های مداربسته بر سرخانه ها نیز جا خوش کرده اند بنابراین بحث نظارت آسان بر این دوربین ها به دغدغه بسیاری تبدیل شده است و در همین راستا نرم افزارهای بسیاری نوشته شده است که یکی از این نرم افزارهای قوی Zebra-Media Surveillance System است.

در این نرم افزار برای هر فریم ویدئو، اگر حرکتی تشخیص داده شود زنگ هشدار به صدا در می آید، این اتفاق به تعداد سلول هایی که در حرکت تشخیص داده شده اند و مقدار حرکت در هر سلول بستگی دارد. شما می توانید حساسیت تشخیص را تنظیم کرده و نواحی حساس را برای جلوگیری از هشدارهای اشتباه، تعیین کنید. وقتی دوربین فریم های ویدئو را در یک محیط تاریک ذخیره می کند، ممکن است که نویز پس زمینه سلول های ویدئوییCCD باعث شبیه سازی یک حرکت شوند. بنابراین برای کاهش حساسیت در این موارد گزینه ای وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. وقتی موقعیت اعلام خطر تشخیص داده شده، نرم افزار می تواند هشدار صوتی را فعال کند یا یک ایمیل به همراه عکس برای شما بفرستد. ذخیره خودکار عکس یا ضبط ویدئو به صورت فشرده از دیگر امکانات این نرم افزار است.

این نرم افزار دارای امکانات بسیاری است و دسترسی به تمامی اطلاعات نرم افزار از طریق رمز عبوری که فرد تعیین می کند امکانپذیر است.

به هرحال اگر شما جزو آن کاربرانی به حساب می آیید که یک دوربین مداربسته به سیستم حفاظتی خانه شما به تازگی اضافه شده است توصیه می کنم حتما این نرم افزار را امتحان کنید علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نرم افزار می توانند به سایت p30world.com مراجعه کنند.