آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۳
فن آوری
۸
خبر

وزیر ارتباطات: سیاست دولت با همه محدودیت ها سیاست توسعه ای است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه سیاست دولت با همه محدودیت ها سیاست توسعه ای است، گفت: دولت تلاش دارد مهاجرت به شهرها متوقف شود که در همین زمینه در گذشته هیچ روستایی اینترنت نداشت ولی امروز بیش از 27 هزار روستا در کشور دارای اینترنت پرسرعت هستند.

به گزارش «ایران» محمود واعظی در شورای اداری استان اردبیل با بیان اینکه سیاست دولت با همه محدودیت ها سیاست توسعه ای است گفت: توسعه هم نباید فقط در تهران یا شهرهای بزرگ باشد چراکه نگاه دولت، کار برای مردم است.

بنابراین مناطقی که به هر دلیل محروم مانده بودند در اولویت این دولت قرار گرفتند. گفتنی است همزمان با ورود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به اردبیل، طرح های ارتباطی این استان با سرمایه گذاری 188 میلیارد تومان رسما افتتاح شد. از جمله طرح های افتتاح شده می توان اشاره ای داشت به توسعه فیبر پهنای باند و شبکه ارتباطات زیرساخت، ارائه اینترنت پرسرعت به 746 روستا، توسعه نسل سوم تلفن همراه از 2 شهر به 12 شهر، توسعه نسل چهارم تلفن همراه اپراتور دوم به 5 شهر، مشترکان پهن باند TD-LTE به 3 شهر و توسعه شبکه تلفن ثابت 7هزار پورت؛ این درحالی است که علاوه بر طرح هایی که افتتاح شد اقدامات دیگری همچون ارائه اینترنت پرسرعت به 528 روستا، توسعه شبکه نسل سوم توسط اپراتور اول از 12 به 27 شهر و... قرار است تا پایان دولت تدبیر و امید به بهره برداری برسد.