آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۳
حوادث
۱۷

اسیدپاشی در آرایشگاه زنانه

گروه حوادث/ زن جوان که برای سرقت، با ظرف اسید به یک آرایشگاه زنانه رفته بود، زمانی که با مقاومت خانم آرایشگر روبه رو شد روی او اسید پاشید وگریخت. اما سه ساعت بعد با ردیابی های ویژه پلیسی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، صبح پنجشنبه 5 اسفند، ماجرای اسیدپاشی در یکی از آرایشگاه های شهرستان نهاوند به پلیس گزارش شد. به دنبال این خبر، ماموران راهی محل شده ودریافتند، اسیدپاشی زمانی اتفاق افتاده که زن جوان سارق، به محض مقاومت صاحب آرایشگاه، به سوی اواسید پاشیده وگریخته است.همزمان با انتقال مصدوم به بیمارستان، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد و کارآگاهان با بررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی عامل اسیدپاشی و دستگیری متهم فراری در کمتر از 3 ساعت شدند.

زن جوان پس ازدستگیری به ماموران گفت: روزچهارشنبه وقتی به آرایشگاه آمده بودم، با دیدن طلاهای آرایشگر، وسوسه شده و تصمیم به سرقت گرفتم. به همین خاطر مقداری اسید تهیه کردم و ساعت 9:15 دقیقه صبح امروز-روزحادثه- درحالی که ظرف اسید را برداشته بودم در زمانی خلوت، وارد آرایشگاه شدم. می خواستم طلاهای زن جوان را سرقت کنم که با مقاومتش مواجه شدم و برای اینکه بتوانم نقشه ام را اجرا کنم روی او اسید پاشیدم.سرهنگ منصور ملکی، فرمانده انتظامی نهاوند دراین باره گفت: به محض اطلاع پلیس از حادثه، 4 تیم ویژه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند. سرانجام کمتر از سه ساعت متهم متواری شناسایی و دستگیر شد که تحقیقات تخصصی دراین باره ادامه دارد. این درحالی است که هنوز درباره میزان سوختگی قربانی حادثه گزارشی دردست نیست.