آرشیو شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۱۲
ورزش
۱۸

رحمتی به دنبال افشاگری در آسیا

مهدی رحمتی، پس از درگیری اش با سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس، در پایان داربی تهران سه جلسه محروم شد. کاپیتان استقلال بعد از ردشدن فرجام خواهی محرومیتش واکنش تندی نشان داد و تهدید کرد به زودی واقعیت های پنهانی از این پرونده را بازگو خواهد کرد؛ آن هم در آسیا.

رحمتی در واکنش به رد تجدیدنظرخواهی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «اگر تا به امروز درباره این حکم ناعادلانه و عجیب و غریب سکوت کردم، فقط به احترام آقای تاج بود. من حتی فکر می کنم در انتشار خبر پذیرفته نشدن تجدید نظر در آستانه بازی حساس نماینده ایران مقابل حریف عربستانی هم شیطنت و کینه شخصی وجود دارد! نمی توانم به فیفا شکایت کنم، اما در همین میکسدزون لیگ قهرمانان آسیا (بعد از بازی با التعاون) درباره اتفاقات عجیب این روزهای فوتبال ایران صحبت خواهم کرد؛ از نگاه پلیسی کمیته انضباطی به فوتبال ایران و سکوتش درباره کسر امتیازها گرفته تا حضور غیرفوتبالی ها، دوشغله ها و بازنشسته ها در فوتبال ایران! کاش وزارت ورزش، قوه قضائیه و نهادهای نظارتی به احوال این روزهای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال توجه بیشتری داشته باشند».

رحمتی و حسینی هر دو پس از اعلام حکم محرومیت شان به آن اعتراض کردند که با توجه به قطعی بودن احکام اولیه، مشخص بود این اعتراض شان به جایی نمی رسد. استقلال دوشنبه با التعاون عربستان در مسقط عمان بازی می کند. باید منتظر ماند و دید رحمتی چه صحبت هایی پس از آن بازی دارد.

مهدی رحمتی علاوه بر سه جلسه محرومیت، یک دیدار هم به دلیل دریافت کارت قرمز محروم شد و در مجموع در چهار دیدار لیگ اجازه حضور ندارد. او می تواند در آسیا بازی کند، اما در لیگ جای خود را به سیدحسین حسینی خواهد داد.