آرشیو پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۰
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

اسنایدر: خاطرات خوبی از سفر به ایران خواهم گفت

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک از میزبانی بسیار خوب ایران در جام جهانی کشتی آزاد قدردانی کرد و گفت، ایران بهترین تماشاگران دنیا را دارد.

کایل اسنایدر که با ایسنا صحبت می کرد ضمن تمجید از میزبانی بسیار خوب ایران در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد اظهار کرد: تا به حال شاهد چنین رقابت جذابی نبودم و واقعا جا دارد از همه تماشاگران به خاطر استقبال بسیار خوبشان از این رقابت ها قدردانی کنم. دارنده مدال های طلای المپیک و جهان افزود: میزبانی و پذیرایی از تیم ها نیز بسیار عالی بود. ما از مردم ایران برای این میزبانی قدردانی می کنیم و همه ما خاطرات خوبی را برای هموطنانمان در آمریکا از سفر به ایران خواهیم داشت. شوق و اشتیاق تماشاگران بسیار عالی و بی نظیر بود و از این که طرفداران ایرانی ما را مقابل روسیه و جمهوری آذربایجان تشویق کردند از همه آنها ممنونم.

او درباره شکست مقابل ایران در فینال جام جهانی نیز گفت: ما با نتیجه نزدیکی به ایران باختیم و اگر کمی شانس می آوردیم، می توانستیم برنده دیدار فینال باشیم. فشار تشویق های تماشاگران بر تیم ما نیز بسیار زیاد بود و ایران از این تشویق ها سود زیادی برد و توانست ما را شکست دهد. محمدی هم رقیب بسیار خوبی بود، هر چند نتوانست از من امتیازی بگیرد، اما خیلی جنگنده کشتی گرفت. من هم اشتباهاتی در زمان حمله داشتم که باید برطرفشان کنم.