آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۴
ورزشی
۲۳

اخبار

فهرست تیم ملی بدون پرسپولیسی ها به فدراسیون فوتبال رسید

کارلوس کی روش به ادعایش درباره عدم دعوت از پرسپولیسی ها جامه عمل پوشاند و در لیست جدید تیم ملی برای گرفتن ویزای قطر نام پرسپولیسی ها دیده نمی شود. حالامهدی تاج با چالش جدیدی روبه رو شده است،البته موضع فدراسیون فوتبال رایزنی برای تغییر رای کی روش است و مطمئنا از همه ابزارهای لازم برای این کار استفاده خواهد کرد. ظاهرا تا آخر هفته سوم اسفند فرصت برای تغییر لیست وجود دارد و کارلوس کی روش می تواند لیست را تغییر دهد.

حکم قطعی متهم اصلی پرونده ارتشا در وزارت ورزش

دی ماه سال 1393 پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان از دستگیری و بازداشت افراد متخلف و مرتبط با ورزش که دارای مسئولیت نیز بودند، خبر داد. هفته گذشته و پس از طی مراحل قانونی دو نفر به اتهام ارتشا (رشوه) دستگیر شدند و رای متهم ردیف اول و اصلی این پرونده که در زمان دستگیری در وزارت ورزش و جوانان مسئولیت داشت، صادر شد. به گزارش تسنیم، بر این اساس خانم «ف.م» متهم اصلی این پرونده به 2 سال حبس، 10 سال انفصال از خدمات، 10 میلیون تومان جریمه نقدی و 10 ضربه شلاق محکوم شد.

نامه معترضان نفت برای مهدی تاج

بازیکنان و مربیان نفت تهران در ارتباط با مشکلات مالی مستمر در این باشگاه لیگ برتری فوتبال کشور نامه ای به مهدی تاج نوشتند. این در حالی است که حسین شهریاری سرپرست نفت از معترضان یک روز مهلت اضافی برای تامین خواسته هایشان طلب کرده است.

تذکر «AFC» به کامیابی نیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در ارتباط با حرکت دقیقه بیست و چهارم کمال کامیابی نیا روی یک بازیکن الهلال و مسابقه هفته گذشته پرسپولیس با این حریف عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا به هافبک وسط تیم های تهرانی تذکر کتبی داد و حرکت او را رفتاری غیر ورزشی خواند.