آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۴
فن آوری
۸
کلیک

همیار والدین

علی ماندگاری

بدون شک تربیت فرزندان یکی از بزرگترین و سنگین ترین مسئولیت هایی است که پدر و مادرها بر عهده دارند. تربیت درست و اصولی فرزندان از همان ابتدا تاثیر به سزایی در رفتارهای آنها در آینده خواهد داشت. آموزش به فرزندان مراحل مختلفی دارد که بخشی از این آموزش در خانه و بخشی دیگر در سیستم آموزش و پرورش کشور اتفاق می افتد. زمانی که فرزندان به سنی می رسند که باید در مهدکودک یا مدرسه ثبت نام شوند دغدغه و نگرانی پدر و مادرها برای اینکه چه مدرسه یا مهدکودکی برای آنها بهتر است، بیشتر می شود. در این شرایط اکثر پدر و مادرها برای اینکه تصمیم اشتباهی نگیرند، شروع به جست و جو و سوال از اطرافیان خود می کنند تا با استفاده از تجربیات دیگران بهترین تصمیم را بگیرند. اگر دوست دارید به عنوان والدین به تجربیات وسیع تری در خصوص آموزش و تربیت کودکان خود دست پیدا کنید، پیشنهاد ما برای شما کمک گرفتن از سایت «پرنت یار» است. همان طور که از اسم سرویس هم مشخص است، این سایت برای راهنمایی و کمک به والدین در زمینه آموزش و پرورش فرزندان راه اندازی شده است.

این سرویس از بخش های مختلف همراه با جزئیات دقیق در خصوص همان بخش تشکیل شده است. اگر برای فرزندان خود به دنبال یک مرکز آموزشی مناسب می گردید، بهتر است قسمت «مدرسه- موسسات» را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید به انواع مدارس در مقاطع مختلف مانند مهدکودک، پیش دبستانی، دبستان، راهنمایی و... دسترسی داشته باشید. دسترسی به فهرست موسسات هنری، ورزشی، تفریحی و... هم از دیگر امکانات این بخش است. معرفی مدارس و موسسات تنها محدود به تهران نیست و اگر در شهرستان هم باشید می توانید از این قسمت کمک بگیرید.

از دیگر خدمات کاربردی این سرویس، ارائه مشاوره است. در بخش مشاوره شما با فهرستی از مشاوران در بخش های مختلف روبه رو هستید که بسته به نیاز می توانید یک مشاور را انتخاب کنید و با او در تماس باشید. همچنین در کنار مشاوره می توانید از مقاله های آموزشی متنوع این سرویس نیز استفاده کنید. معرفی کتاب، نرم افزار، اخبار و رویدادها و... از دیگر بخش های این سرویس است. برای شروع به www.parentyar.com سر بزنید.