آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۴
اقتصادی
۶
گزیده

برنامه سایپا برای مقابله با دلالی

فاصله قیمت خودرو«ساندرو استپ وی» در کارخانه و بازار به حدود 9میلیون تومان رسیده و این مساله انتقادهای مردم را به همراه داشته است؛ شرکت سایپا برای به حداقل رساندن این تفاوت قیمت، امروز (یکشنبه) سومین مرحله از فروش اینترنتی این خودرو را آغاز می کند.

به گزارش ایرنا، خودرو «ساندرو استپ وی» که با همکاری شرکت رنو فرانسه و گروه خودروسازی سایپا، در شرکت پارس خودرو (از شرکت های تابعه سایپا) تولید می شود، یکی از خودروهایی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته و به دلیل عرضه محدود، با تفاوت قیمتی حدود 9 میلیون تومان در بازار عرضه می شود.

شرکت سایپا برای به حداقل رساندن این تفاوت قیمت، 24 بهمن ماه امسال، مرحله دوم پیش فروش اینترنتی این خودرو را اجرا کرد اما در کمتر از یک ساعت پنج هزار و 500 دستگاه از این خودرو پیش فروش شد. این در حالی است که به گفته «رضا تقی زاده» معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، این تعداد پیش فروش در حالی انجام شد که براساس گزارش های دریافت شده، 360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند.

رضا تقوی مدیر فروش گروه خودروسازی سایپا از سومین مرحله فروش خودرو ساندرو استپ وی خبر داد و با اشاره به استقبال هموطنان از فروش مرحله اول و دوم این خودرو گفت: گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد در راستای رضایتمندی مشتریان مرحله سوم فروش اینترنتی این خودرو را به اجرا در آورد.

وی افزود: پیش فروش این خودرو از ساعت 11 یکشنبه هشتم بهمن ماه روی سایت اینترنتی شرکت سایپا قرار خواهد گرفت و هموطنان می توانند برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند.