آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۶
ورزش
۱۱

گوناگون

اقدام ارزنده قهرمان آسیا

محمد دانشورکه درمسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا درهند مدال طلاکسب کرده بود، با حضور درموسسه خیریه همدم مشهد این مدال را به زینب یکی از دختران معلول اهدا کرد.

سومین قهرمانی ذوب آهن

تیم وزنه برداری ذوب آهن بعد از پنج هفته رقابت تنگاتنگ و درآخرین هفته از لیگ برتر باشگاه های کشور برای سومین سال متوالی قهرمان شد.

تمجید نیکوس از انصاری فرد

نیکوس، پیشکسوت 77 ساله فوتبال یونان و سرمربی پیشین المپیاکو به ستایش از عملکرد مهاجم ایرانی این تیم پرداخت. بازتاب درخشش کریم انصاری فرد در لیگ اروپا و نقش کلیدی او در صعود المپیاکو به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها همچنان دررسانه های یونانی ادامه دارد.

دارنده سوت طلایی درگذشت

مهدی خالدی عضو تالارمشاهیر اتحادیه جهانی کشتی، داور پیشکسوت بین المللی و دارنده سوت طلایی داوری المپیک دار فانی را وداع گفت.سرویس ورزشی روزنامه رسالت درگذشت این پیشکسوت گرانقدر کشتی را به خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش تسلیت می گوید.

تیم استقلال به مسقط رسید

کاروان تیم استقلال برای برگزاری دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا وارد مسقط شد.استقلال فردا راس ساعت 19 و در دومین هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نماینده عربستان خواهد.

جدایی خداداد ازسیاه جامگان

خداداد عزیزی طی جلسه ای با مسئولان تیم سیاه جامگان در نهایت برای جدایی از این تیم به توافق رسید و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

دختران تکواندو در اردوی آسیا

24 تکواندو کار دختر نوجوان برای نشان دادن توانمندی های خود به منظور شرکت در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از فردا وارد اردوی انتخابی می شوند.

تیم بیس بال 9 امتیازگرفت

تیم ملی بیس بال ایران که قرار بود دیروز نخستین بازی خود در رقابت های غرب آسیا به میزبانی پاکستان را مقابل تیم بیس بال هند انجام دهد، به دلیل حضور نیافتن هند دراین دوره از رقابت ها، 9 امتیازاین بازی را به آسانی تصاحب کرد.