آرشیو یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۴
حوادث
۱۸

خبر

کشف جسد مرد گمشده در رودخانه

گروه حوادث/ جسد مرد سالخورده ای که چند روزقبل ناپدید شده بود در رودخانه حشمت رود شهرستان آستانه اشرفیه پیدا شد.به گزارش خبرنگار حوادث «ایران» روزجمعه، مردی هنگام عبور از حاشیه رودخانه متوجه شیء مشکوکی داخل رودخانه شد و ماموران را در جریان قرار داد. نیروهای پلیس نیز درپی اطلاع از ماجرا، راهی محل شده و پس ازمشاهده جسد، با کمک آتش نشان ها جسد را از آب بیرون کشیدند. پس ازتحقیقات مقدماتی، به دستور بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب آستانه اشرفیه، جسد برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شد. هنوز علت یا نحوه مرگ این مرد مشخص نیست و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

راننده نفتکش در شعله های آتش سوخت

گروه حوادث/ یک دستگاه تریلر نفتکش با یک تریلی کانتینردار، در بزرگراه ساوه – تهران تصادف کرد و آتش گرفت.

در این حادثه که ساعت 8 صبح دیروز اتفاق افتاد تریلی حامل سوخت از پشت با تریلی کانتینردار برخورد کرد و در این حادثه خودرو سوخت واژگون شد که شعله های آتش تریلر نفتکش را در کام خود کشید و راننده اش جان خود را از دست داد.کارشناس پلیس راه استان مرکزی اعلام کرد بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده تریلرنفتکش علت این حادثه بوده است.

زن و شوهری به خواب مرگ رفتند

گروه حوادث/ پدر و مادر خانواده ای در شهرستان بومهن بر اثر انتشار گاز منواکسید کربن از بخاری گازی در اتاق جان سپردند.

فرزندان این خانواده که صبح روز حادثه از خانه بیرون رفتند وقتی به منزل برگشتند با جنازه پدر و مادر شان روبه رو شدند. امدادگران اورژانس گفتند: این خانواده لوله بخاری گازی را بدرستی نصب نکرده بودند و انتشار گاز منو اکسید کربن در اتاق علت مرگ این زوج بوده است.

بازداشت 44 زن و مرد در پارتی

گروه حوادث / سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب مشهد از دستگیری 44 مرد و زن در جریان برگزاری یک پارتی خبرداد.

قاضی حسن حیدری به ایرنا گفت: سرکرده یکی از گروه های اراذل و اوباش به بهانه تولد خود گروهی از زنان و مردان را در مجلس جمع کرده بود.

وی به شرب خمر در این میهمانی اشاره و بیان کرد: با ورود پلیس به محل 25 مرد و 19 زن بازداشت شدند. همچنین 19 خودرو توقیف شد.