آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۸۷
ورزشی
۱۱

گوناگون

قایقرانان 7 مدال کسب کردند

رقابت های قایقرانی قهرمانی آسیا با کسب هفت مدال برای قایقرانان آبهای خروشان کشورمان در تایلند به پایان رسید.تیم ایران دراین مسابقات که در تایلند برگزار شد صاحب یک مدال طلا، یک نقره و پنج برنز شد.

میثاقیان با سیاه جامگان می آید

تمرینات تیم فوتبال سیاه جامگان از امروز زیر نظر مربی جدید این تیم پیگیری می شود. میثاقیان پس از مذاکره با مدیران این تیم جایگزین خداداد عزیزی شد.

تیم فوتسال به فرانسه می رود

تیم فوتسال امید ایران برای برگزاری بازی با تیم امید فرانسه راهی این کشورخواهد شد. تیم فوتسال زیر 20 سال قراراست ازاردیبهشت ماه در مسابقات آسیایی به میدان برود. این تیم که در واقع پشتوانه اصلی تیم ملی ایران درسال های آینده می باشد، برای حضور دراین مسابقات نیاز به بازی های تدارکاتی بین المللی دارد.

فیلیپ به ایران سفر می کند

فیلیپ کریون، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک برای نظارت بر رقابت های قهرمانی کشور دوومیدانی جانبازان و معلولین که با نظارت «آی پی سی» برگزار می شود، به ایران سفر می کند.این رقابت ها از روز 13 اردیبهشت ماه، در تهران برگزار خواهد شد.

تیم ذوب آهن به مسقط رسید

تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار مقابل الاهلی عربستان وارد عمان شد.دیدارتیم های ذوب آهن ایران و الاهلی از ساعت 18:45 فردا در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می شود.

قهرمان المپیک بهترین شد

سهراب مرادی، مرد طلایی بازیهای المپیک ریو و ملی پوش باشگاه ذوب آهن به عنوان بهترین وزنه بردار هفته پایانی لیگ برتر انتخاب شد.

صعود با اقتدار شمشیر بازان

تیم ملی اسلحه سابر ایران با پیروزی قاطع 45 بر 31 برابر چین حریف تیم ملی ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی اسلحه سابر لهستان شد.ایران با ترکیب عابدینی، پاکدامن، فتوحی و رهبری به مصاف رقبای خود رفته است.

رحمتی: می خواهیم امروز پیروز شویم

رحمتی دروازه بان استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون گفت: تیم ما جوان است. جوانانی که آینده استقلال هستند. می شد دربازی اول بازنده نباشیم ولی براثر بی تجربگی بازی را باختیم. امروز یک روز دیگر است و ما می توانیم از گروه صعود کنیم و می خواهیم امروز پیروز شویم.