آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

آغاز «سر دلبران» در شهر یزد

پیش تولید سریال «سر دلبران»، جدیدترین محصول مرکز فیلم و سریال سازمان اوج به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی محمدحسین لطیفی به پایان رسیده و فیلمبرداری این سریال بزودی در شهر یزد آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، این سریال که برای 30 قسمت 35 دقیقه ای طراحی شده، توسط حسین حسنی و با همکاری رضا خمسه به رشته تحریر درآمده است. لوکیشن اصلی سر دلبران شهر یزد بوده و کار انتخاب عوامل و بازیگران از چهار هفته گذشته آغاز شده است. قرار است این سریال در ماه مبارک رمضان 96 از سیمای ملی پخش شود.

اکبر عبدی عموی «عمو پورنگ» شد

اکبر عبدی در مجموعه نمایشی «محله گل و بلبل» که در ایام نوروز روی آنتن شبکه دو می رود، به ایفای نقش می پردازد.

به گزارش مهر، این بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار است در نقشی با نام آراز که عموی عموپورنگ است به مجموعه نمایشی «محله گل و بلبل» بپیوندد که در ایام نوروز روی آنتن می رود. عبدی پیش از این هم در حدود دو قسمت از مجموعه نمایشی «محله گل و بلبل1» به ایفای نقش پرداخته بود.

پیاده آمده ایم تا به سوگواری بانوی 2 عالم برسیم

برنامه تلویزیونی «پیاده آمده ایم» با فرارسیدن ایام شهادت جانسوز بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، این هفته چهارشنبه و پنجشنبه شب، با برنامه ای ویژه از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) چهارشنبه شب بعد از مجموعه تلویزیونی «پرستاران» ساعت 23 و پنجشنبه شب ساعت 24 به صورت زنده از کربلای معلی پخش می شود.