آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۳
ورزش
۱۸

پورموسوی: به دنبال امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید تیمش به دنبال برتری مقابل الجزیره امارات و افزایش شانس صعود از گروهش است، سیدسیروس پورموسوی که در نشست خبری پیش از بازی تیمش صحبت می کرد، خاطرنشان کرد: خداراشکر آمادگی مان خیلی خوب است و پس از برد برابر الفتح از نظر روحی روانی نیزدر شرایط خیلی خوبی هستیم.

وی افزود: شناخت خوبی از حریف داریم. تنها مشکل این است که ما نسبت به حریف بازی بین المللی کمتری انجام داده ایم و شاید از نظر تجربه بین المللی نسبت به الجزیره کمتر باشیم، اما از آن جا که بازیکنانم بزرگ و سختکوش هستند، امیدوارم این نقیصه را با دوندگی و تلاش شان مانند همیشه جبران کنند.

پورموسوی در خاتمه گفت: مطمئنا شکستی که الجزیره در دیدار نخست برابر لخویا متحمل شد چیزی از ارزش های این تیم کم نمی کند، چرا که تیم خوب و بزرگی است و باتوجه به این که می خواهد به ادامه مسابقات امیدوار باشد، طبیعی است که به دنبال سه امتیاز باشد. مطمئنا بازی خوبی خواهد بود، چرا که ما هم اصلاپا پس نمی کشیم و تلاش می کنیم با امتیاز از بازی خارج شویم. من فکر می کنم این بازی جذاب و دیدنی باشد، چرا که دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند.