آرشیو دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۳
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

همیشه با ورزش

کدهای غلط در لیگ برتر والیبال

محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال درباره اعتراض تیم ها در لیگ برتر والیبال به نبود ویدیوچک بخصوص در بازی هایی که در شهرستان ها برگزار می شود، گفت: در بازی روز سه شنبه تصمیم بر این شد که ویدیوچک به ارومیه برود. ما در بازی سایپا و بانک سرمایه ویدیوچک نداریم اما باشگاه ها باید خودشان سیستم ویدیوچک داشته باشند که این مساله هم مستلزم در اختیار داشتن سالن اختصاصی است.

سیستم ویدیوچک نهایتا 200 میلیون تومان است و برای تیم هایی که چند میلیارد تومان هزینه می کنند، مبلغ بالایی نیست. متاسفانه برخی که عمری در ورزش بوده اند در این باره کدهای غلط می دهند.

بدون خداحافظی تا 2020

اکرم خدابنده کاپیتان تیم تکواندوی بانوان در پاسخ به این سوال که چه زمانی از دنیای قهرمانی خداحافظی می کند، گفت: چرا از خداحافظی سوال می کنید (باخنده)! در این مدت خیلی ها این سوال را از من پرسیدند اما اگر خدا بخواهد تا المپیک 2020 در خدمت تیم ملی خواهم بود تا ناکامی کسب سهمیه المپیک ریو را جبران کنم. من به فکر طلای کشورهای اسلامی و دانشجویان جهان و مدال المپیک 2020 هستم نه خداحافظی.

مرادی وزنه بردار برتر شد

سازمان لیگ برتر با محاسبه رکوردهای وزنه برداران حاضر در هفته پنجم و فینال لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های ایران سهراب مرادی از باشگاه ذوب آهن را به عنوان بهترین وزنه بردار انتخاب کرد.

آمریکایی ها پیگیر حضور در جام فجر

غلامرضا سیاهپور درباره گمانه زنی هایی که در مورد حضور تیم وزنه برداری آمریکا برای شرکت در جام فجر می شود، گفت: قبل از تصمیم جنجالی رئیس جمهور آمریکا، این مساله در شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان مطرح شد و کارهای لازم برای صدور ویزا در حال پیگیری بود، اما بعد از این تصمیم، موضوع دوباره طرح و بررسی شد و از وزارت ورزش و جوانان درخواست استعلام و راهنمایی کردیم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: فدراسیون وزنه برداری آمریکا همچنان پیگیر حضور در ایران برای شرکت در جام فجر است و سایر مسائلی که درباره عدم حضور آنها مطرح می شود، حدس و گمانه زنی است.