آرشیو سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۷۴
صفحه آخر
۱۲

پس لرزه های تهدید سیدحسن نصرالله ادامه دارد: تظاهرات گسترده صهیونیست ها برای برچیده شدن تاسیسات آمونیاک حیفا

هزاران نفر از شهرک نشینان صهیونیست با برپایی تظاهراتی علیه نتانیاهو، خواستار برچیده شدن فوری مخازن آمونیاک در فلسطین اشغالی شدند تا در صورت حمله موشکی حزب الله، فاجعه رخ ندهد!

هزاران نفر از شهرک نشین های فلسطین اشغالی یکشنبه شب در شهر بندری «حیفا» تظاهرات کرده و خواستار برچیده شدن فوری تاسیسات ذخایر آمونیاک در این شهر شدند.به گزارش فارس، به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بیش از 4000 صهیونیست در برابر دادستانی حیفا تجمع کرده و از دولت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند این ذخایر را از شهر حیفا به جای دیگری انتقال دهد. شرکت کنندگان در این تظاهرات نسبت به تهدیدات سیدحسن نصر الله ابراز نگرانی کردند که طی آخرین سخنرانی خود گفته بود در صورتی که اسرائیل به لبنان حمله کند، حزب الله ذخایر آمونیاک در حیفا را هدف قرار خواهد داد. پس از این تظاهرات که 3 ساعت به طول انجامید، دادگاه حیفا صدور حکم در این خصوص را به سه روز دیگر موکول کرد تا حکم نهایی صادر شود. از سوی دیگر نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که اکثر صهیونیست ها معتقدند، اقدامات تل آویو در نوار غزه امنیت آنها را کاهش داده است.

بر اساس این نظرسنجی، 67 درصدصهیونیست ها معتقدند که سیاست های تل آویو در نوار غزه باعث بدتر شدن اوضاع امنیتی شده است. از سال 2008 تا کنون اسرائیل 3 بار به نوار غزه حمله کرده است و همزمان محدودیت های شدیدی علیه غزه و ارسال کالابرای مردم ساکن در آن اعمال کرده است.

استقرار نیروهای بین المللی در غزه

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اما اعلام کرده که قاطعانه در مقابل ایده استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه خواهد ایستاد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سخنگوی حماس گفته استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه امری خطرناک و غیرقابل قبول است. وی تاکید کرده که ملت فلسطین هرگز اجازه اشغال مجدد غزه را نخواهد داد. رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که نتانیاهو در دیدار با وزیر خارجه استرالیا پیشنهاد استقرار نیروهای بین المللی در نوار غزه به منظور تامین امنیت اسرائیل را داده بود.