آرشیو سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۴
حوادث
۱۹

تصادف مرگبار مرد افغان با 12 عابر

مرد افغان که با خودروی وانت، عابران را در خیابان انبار گندم تهران زیر گرفته و منجر به مرگ یک نفر و مصدومیت 11 نفر شده بود، بازداشت شد.

به گزارش جام جم، عصر یکشنبه یکی از ماموران کلانتری 116 مولوی تهران با قاضی مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از وقوع تصادفی مرگبار در خیابان انبار گندم تهران خبر داد.

با گزارش این ماجرا به بازپرس جنایی، او همراه تیم تحقیق و ماموران بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. در بررسی های اولیه معلوم شد 12 مرد مصدوم از سوی امدادگران اورژانس تهران به بیمارستان منتقل شده اند که یکی از آنها به دلیل شدت صدمات در بیمارستان تسلیم مرگ شده است.

در ادامه معلوم شد عامل این تصادف مردی افغان بوده که سوار خودروی وانت، عابران را زیر گرفته و بعد از طی مسافتی متوقف شده است. دستور بازداشت راننده صادر و او برای تحقیقات به کلانتری منتقل شد. این متهم در بازجویی اولیه اظهاراتی ضدونقیض بیان کرد. این درحالی بود که با دستور بازپرس جنایی قرار شد از این متهم تست سلامت روانی، تست اعتیاد و الکل هم گرفته شود. هنوز مشخص نیست این مرد افغان با چه انگیزه ای با خودرویی که سرعتی بالاداشته، مردم را زیر گرفته است.