آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۷
فرهنگ و هنر
۲۲

روی خط خبر

دلجویی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مردم متدین و انقلابی قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با اشاره به پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مردم قم از رسیدگی به موضوع تخلف روزنامه شاخه سبز قم در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات خبر داد. سید موسی حسینی کاشانی اظهار داشت: با توجه به چاپ مطلب توهین آمیز در یکی از روزنامه های قم طی تماسی که جناب آقای صالحی امیری وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی با بنده داشتند فرمودند که سلام گرم اینجانب را به مردم شریف قم رسانده و در پاسخ به مطالبه بحق و در جهت حفظ کرامت اخلاقی و انسانی مردم نجیب و فهیم استان قم در نخستین جلسه هیات نظارت بر مطبوعات به موضوع رسیدگی خواهد شد.

نمایش مستند «از خانه شماره 37»

فیلم مستند «از خانه شماره 37» ساخته محسن شهرنازدار و سام کلانتری با موضوع زندگی و مرگ صادق هدایت، جمعه ساعت 17 در گالری شهریور به نشانی خیابان الهیه، خیابان خزر شمالی، بن بست هرمز، شماره 9 به نمایش درمی آید.

راهیابی «بی حوا» به جشنواره جایزه طلایی فیلم انگلستان

فیلم کوتاه بی حوا به نویسندگی و کارگردانی کمیل روحانی به بخش مسابقه جشنواره بین المللی جایزه طلایی فیلم انگلستان راه یافت. جشنواره بین المللی فیلم انگلستان یکی از جشنواره های فیلم معتبر در این کشور است که هر ساله با هدف حمایت از فیلم های مستقل در شهر لندن برگزار می شود.

محمدرضا عرب خزائلی برنده نخستین جایزه هنر معاصر ویستا

جایزه هنر معاصر ویستا نخستین برنده خود را شناخت. مراسم اهدای نخستین جایزه هنر معاصر ویستا در تالار فرخی یزدی باغ موزه قصر برگزار شد و محمد رضا عرب خزائلی نخستین جایزه هنر معاصر ویستا را از آن خود کرد.

انتشار اثر جدید پرویز پرستویی و یغما گلرویی با سازمان اوج

پرویز پرستویی بازیگر با حمایت سازمان هنری رسانه ای «اوج» دو موزیک ویدئو را با ترانه سرایی یغما گلرویی منتشر می کند.

درگذشت مظفر بشیری پیشکسوت و استاد ویولن ایران

مظفر بشیری پیشکسوت و استاد ویولن ایران در سن 78 سالگی دار فانی را وداع گفت.