آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۴۷
حوادث
۱۸

خبر

انتصاب رئیس سازمان وظیفه عمومی کشور

گروه حوادث /فرمانده نیروی انتظامی کشور، در حکمی رئیس جدید سازمان وظیفه عمومی را منصوب کرد.

به گزارش «ایران» سردار سعید منتظر المهدی، سخنگوی ناجا با اعلام این خبرگفت: سردار حسین اشتری، طی حکمی سردارسرتیپ بهرام نوروزی را به سمت رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا منصوب کرد. سردارنوروزی پیش ازاین ریاست پلیس پیشگیری ناجا، فرماندهی پیشین قرارگاه رسول اکرم ناجا ومسئولیت های مختلف دیگری را برعهده داشته است.

پیش از این سردار صدرالسادات رئیس این سازمان بود که بازنشسته شد.

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس در عملیات مسلحانه

گروه حوادث / فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، ازدستگیری قاچاقچی و شرور مسلحی خبر داد که یکی از ماموران نیروی انتظامی را نیز به شهادت رسانده بود.

به گزارش «ایران»، سردار حسین رحیمی گفت: 24 آبان 95 در پی درگیری مسلحانه یگان های عملیاتی پلیس با قاچاقچیان مسلح در منطقه ایرافشان شهرستان مهرستان که منجر به کشف 600 کیلو مواد مخدر و شهادت استوار دوم صادق امیری زاده شده بود، اقدامات گسترده تیم های اطلاعاتی پلیس برای دستگیری اشرار آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه در این مدت محل های احتمالی تردد این قاچاقچی و شرور مسلح به طور نامحسوس تحت نظر بود، افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی و فنی، بامداد سه شنبه کارآگاهان پلیس در یک عملیات پیچیده و غافلگیرانه عامل اصلی شهادت این مامور جان برکف پلیس را در حاشیه شهرستان مهرستان به همراه خودرویی که در زمان درگیری با آن متواری شده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

دزدان مسلح طلافروشی را به رگبار بستند

گروه حوادث/ دو مرد مسلح که سوار بر یک موتورسیکلت بودند شامگاه دوشنبه 9 اسفند مقابل یک طلافروشی در خیابان عطار شاهین شهر اصفهان ایستادند و با اسلحه کلاشنیکف ویترین مغازه را به رگبار بستند.

این دو سارق مسلح که نقاب بر چهره داشتند پس از فرو ریختن شیشه ویترین، طلاهای موجود در آن را جمع آوری کردند و گریختند. در این حادثه که ساعت 20 و 30 دقیقه شب اتفاق افتاد کسی آسیب ندید و ماموران پلیس آگاهی تحقیقاتی را برای شناسایی دزدان آغاز کرده اند.