آرشیو شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۸۱۷
سیاست
۲

خبر

معاون احمدی نژاد: ما 150 میلیون طرفدار داریم!

24 آنلاین: لطف الله فروزنده که در دولت دهم معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی احمدی نژاد را داشت، در مصاحبه ای درباره تشکل جدید موسوم به «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» (جمنا) گفته است: در حقیقت هر کدام از جمعیت سه هزار نفره ای که در مجمع ملی جبهه مردمی حضور داشتند، نماینده 50 هزار نفر بودند. اگر عدد 30 در 50 هزار ضرب شود، رقم 150 میلیون به دست می آید و به گفته فروزنده، این تعداد جمعیت، طرفداران تشکل مزبور هستند.

احمد خاتمی: چه کسی از آشتی بدش می آید؟

انتخاب: حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی، خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: فتنه گران تا زمانی که توبه نکنند، ملت با آنها آشتی نمی کنند. چه کسی از آشتی بدش می آید؟ تمام وجود ما برای آشتی پر می کشد، آشتی ملی بار دارد، بارش این است که گویا دعوای ملی در این کشور است، در حالی که این دروغ است.

واکنش تند وزیر احمدی نژاد به مشاور احمدی نژاد

ایلنا: محمد حسینی در واکنش به اظهارات عبدالرضا داوری که با انتشار متنی در فضای مجازی با ذکر خاطره ای از زمانی که به عنوان وزیر ارشاد دولت دهم معرفی شد، مطالبی را به او منسوب کرده بود، گفت: صحبت های بی پایه و اساس، داستان سرایی و خاطره سازی های فردی که سابقه و مواضع گذشته و حال وی معلوم است، ارزش پاسخ گویی و توضیح ندارد.

سخنگوی جبهه پیروان: صحبت های مشایی شوخی است

ایلنا: سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اظهارات مشایی مبنی بر اینکه در صورت رد صلاحیت بقایی دو قطبی در جامعه ایجاد می شود، آیا این اظهارات در تقابل با صحبت های رهبری نیست، گفت: صحبت های مشایی را به عنوان یک شوخی تلقی می کنم.