آرشیو سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۷۹
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

نظری افشار: به میرزاجانپور گفتم ساکت باش

بازی بزرگان با حاشیه همراه است و باتجربه های تیم ها باید برای کنترل حاشیه ها ایفای نقش کنند. در لیگ برتر والیبال این اتفاقات زیاد است و باتجربه ها گاهی جوان ترها را به آرامش فرا می خوانند، هر چند برخی اتفاقات بازی ها در طول فصل نیز زیر سر همین باتجربه ها بوده است.

فرهاد نظری افشار، یکی از همین بازیکنان باتجربه است که در بازی های تیم پیکان همواره سعی در آرام کردن هم تیمی هایش آن هم در زمان های حساس و پرهیجان بازی دارد. او درباره صعود پیکان به فینال لیگ برتر والیبال می گوید: بازی نیمه نهایی سختی را پشت سرگذاشتیم و سه بازی پرفشار را با شهرداری ارومیه انجام دادیم. فشار و استرس خیلی زیاد بود و ما محکوم به بردن بودیم.

در یکی از صحنه های این مسابقه، نظری افشار با میرزاجانپور ملی پوش تیم حریف درگیری لفظی پیدا کرد. خودش درباره درگیری زیر تور با میرزاجانپور گفته است: درگیری خاصی نبود و او از من کوچک تر است. از این بازیکن خواهش کردم که مودب باشد و به کسی توهین نکند. اگر اسپک زده و دفاع شده است، باید احترام بازیکن قدیمی مانند مصطفی وند را نگه دارد. چرا روبه روی او می ایستد؟ اگر مشکلی هم هست به احترام بزرگ تر بودنش خویشتن داری کند. من فقط به او گفتم زشت است و ساکت باش.