آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۰
ورزش
۱۸

رحیمی، مدیری برای بهترین تیم تاریخ هندبال

سابقه خوب علیرضا رحیمی در مدیریت هندبال ایران سبب شده پس از اعلام 34 رای از 41 رای حاضران در مجمع انتخابات هندبال به نفع او و انتخابش برای دوره چهار ساله مدیریت این ورزش، اهالی هندبال به آینده امیدوار شوند.

حتی در روزهای پیش از این انتخاب واکنش تعدادی از ملی پوشان و لژیونرها به حضور رحیمی در مجمع تامل برانگیز بود آنجا که بسیاری از آنها با ورود رحیمی موضع رسمی خود را با حمایت از نامزد ریاست فدراسیون هندبال اعلام کردند. سجاد و الله کرم استکی در راس حامیان رحیمی بودند و اینک بعد از روی کار آمدن رئیس جدید هندبال مواضع قبلی را دنبال می کنند. الله کرم ملی پوش هندبال گفت: مطمئن هستم با حضور رحیمی در راس فدراسیون هندبال خیلی از حواشی و ناهنجاری ها به پایان می رسد و هندبال دوباره شرایط ایده آل خود را پیدا می کند.

مجمع هندبال نخستین انتخاباتی بود که با حضور محمدرضا داورزنی به عنوان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. با آغاز مجمع، علی نژاد، پاکدل، خلیلی، عباسی مقدم، قاسمی و نوری به نفع رحیمی کنار کشیدند. صادقی، فرنام و شهداد مرتجی هم کناره گیری کردند. بنابراین تنها رحیمی و حسن پور برای پست ریاست فدراسیون با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت رحیمی با 34 رای برای یک دوره چهار ساله رئیس فدراسیون هندبال شد.

رحیمی در نخستین واکنش به انتخابش، امید را به جامعه هندبال بازگرداند و گفت: بهترین تیم ملی هندبال را از زمان تاسیس تاکنون در اختیار داریم.