آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۸۸۹۵
ورزش
۱۱

گوناگون

صعود ساحلی بازان در آسیا

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی 5 بر 2 مقابل بحرین به مرحله نیمه نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا صعود کرد. با این پیروزی تیم کشورمان با 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه یک به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سرمربی سپاهان بستری شد

ویسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان به خاطر عارضه سنگ کلیه و تشدید دوباره آن، در بیمارستان سپاهان بستری شد. وی چندی پیش هم دربیمارستان بستری شده بود.

دانشوربه سهمیه جهانی رسید

محمد دانشوررکابزن ایران در بخش پیست پس از موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیای هند سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را بدست آورد.

درخشش اسکی بازان درلبنان

اسکی بازان ایرانی دردومین روزازمسابقات بین المللی لبنان به یک مدال طلاو یک نقره دیگر دست پیدا کردند.نمایندگان ایران درروز نخست نیز یک طلاو یک نقره کسب کرده بودند.

بازگشت کانگوروها به تهران!

دیدار استرالیا و عراق در رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه،سوم فروردین در ورزشگاه دستگردی برگزار می شود. تیم ملی فوتبال عراق به دلیل مسائل امنیتی نمی تواند میزبانی دیدار مقابل استرالیا را برعهده بگیرد به همین دلیل در تهران میزبان این دیداراست.

طالب لو به تراکتور می رسد

وحید طالب لو دروازه بان تیم فولاد که چند هفته قبل با مصدومیت مواجه شد، از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرد و برای بازی فردا مقابل تراکتورسازی مشکلی نخواهد داشت.

مهدی زاده درتیم ستارگان

امیر مهدی زاده کاراته کا پرافتخار ایران به تیم ستارگان جهان دعوت شد تا در آلمان روی تاتامی برود.این رقابت ها با حضور 1500 کاراته کا برگزار می شود.

البرز برسکوی نخست ایستاد

رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور با ایستادن تیم البرز روی سکوی اول خاتمه یافت.پس ازالبرز، تیم تهران به عنوان

نایب قهرمانی رسید.

تماشای رایگان جام جهانی

تماشای مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در سالن کوثر شهر آبادان را برای علاقه مندان رایگان اعلام کرد.سی وششمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی از روز 26 اسفند برگزار می شود.