آرشیو شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۶۴۵۴
حوادث
۱۷

کشف اجساد زن و مردی در مشهد

گروه حوادث/ به دنبال کشف اجساد زن و مرد ناشناس که طی 12 ساعت در دو محله مشهد پیداشدند تحقیقات جنایی برای کشف رازمرگ آنها دردستورکارپلیس وبازپرس جنایی قرارگرفت.این درحالی است که نخستین بررسی ها نشان داد مرد جوان به قتل رسیده اما علت قطعی مرگ زن میانسال هنوزمعلوم نیست.

به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 8:30 دقیقه صبح پنجشنبه گذشته، ماموران ازکشف جسد مرد ناشناس در بلوار محمدآباد با خبرشدند. همزمان با حضور بازپرس کشیک جنایی وتیم جنایی، تحقیق دراین باره آغازشد. شواهد نشان داد جسد نیم سوخته متعلق به مرد جوانی است که درمحل دیگری به قتل رسیده وسپس به این محل منتقل شده است.عامل یا عاملان جنایت نیز با آتش زدن جسد مرد جوان سعی در از بین بردن هویت اش داشتند.این درحالی بود که فقط قسمت بالاتنه قربانی سوخته بود و کفش های چرم قهوه ای و شلوار آبی رنگ و قسمتی از کاپشن چرم قهوه ای اش سالم مانده بود.

باتوجه به اینکه علت اصلی مرگ مشخص نبود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای روشن شدن هویت مقتول و شناسایی عامل یا عاملان جنایت کلید خورد.

کشف جسد یک زن

حدود 12 ساعت بعد از کشف جسد مرد جوان، بازپرس کشیک قتل مشهد در جریان پیدا شدن جسد زنی در بلوار پور طرقی مشهد قرار گرفت. با حضورماموران و بازپرس جنایی در محل، تیم جنایی با جسد زنی درحدود 40 سال با موهای رنگ شده، مانتوی مشکی و شلوار پلنگی و روسری گلدار روبه رو شدند. در نخستین بررسی ها علایم ضرب وشتم وجراحت به چشم نخورد.به همین خاطرجسد وی نیزبرای بررسی های فنی به پزشکی قانونی انتقال یافت.