آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
حوادث
۱۹

قتل مرموز دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه شریف که در خانه اجاره ای به تنهایی زندگی می کرد، به قتل رسید و معمایی جنایی را پیش روی کارآگاهان پلیس قرار داد.

به گزارش جام جم، ساعت 2 و 15 دقیقه بامداد چهارشنبه یکی از ماموران کلانتری نارمک با قاضی مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از قتل پسری جوان در خانه ای اجاره ای در خیابان گلبرگ، خیابان نوروزخانی خبر داد.

بعد از این تماس، بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردند دست و پای مقتول بسته است و رشته سیمی به دور گردنش آویخته و بخشی از آن به لوله گاز داخل خانه وصل شده است. با هماهنگی قضایی، جسد پسر جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. تحقیقات از مدیر ساختمان و دوست مقتول که جسد را پیدا کرده بودند، آغاز شد.

دوست مقتول به افسر تحقیق گفت: خانواده دوستم در شهر اصفهان زندگی می کردند و او دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف است. او مدتی بود که در این خانه اجاره ای زندگی می کرد. ساعاتی پیش مادرش با من تماس گرفت و گفت چند روز است که به تلفن همراه پسرش زنگ می زند اما خاموش است. دل نگران حال پسرش بود. از من خواست به خانه او بروم. وی ادامه داد: با شنیدن حرف های مادر محمد به خانه او رفتم. سراغ مدیر ساختمان رفتم دو نفری به سمت آپارتمان محمد رفتیم. مشاهده کردیم در آپارتمان باز است. مشکوک شدیم چندبار دوستم را صدا زدیم که کسی جواب نداد.

دو نفری وارد آپارتمان شدیم که ناگهان با جسد او در اتاق روبه رو شدیم. بعد هم به پلیس زنگ زدیم. او با کسی اختلافی نداشت و نمی دانم چرا به قتل رسیده است. در ادامه مدیر ساختمان نیز گفته های دوست مقتول را تائید کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان و رازگشایی از این جنایت آغاز شد.