آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
ایران
۱۵

میوه عید با 15 درصد تخفیف در لرستان توزیع می شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: پیش بینی شده میوه شب عید با 15 درصد زیر قیمت بازار در استان لرستان توزیع شود.

به گزارش تسنیم، محمدرضا صفی خانی دیروز در جلسه مشترک کارگروه گردشگری و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، از برگزاری همایش بازرسی نوروزی مشترک میان سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف استان خبر داد و افزود: گشت های مشترک از هفته گذشته کار خود را آغاز کرده و برای ایام نوروز آمادگی کامل دارند.

وی در باره فعالیت های انجام گرفته برای تنظیم بازار افزود: میوه های مصرفی این ایام در سردخانه های استان آماده است و قیمت ها روزانه کنترل می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان عنوان کرد: میوه های پیش بینی شده برای شب با 15 درصد زیر قیمت بازار توزیع خواهد شد.

عبدالرضا بازدار، رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان نیز در این جلسه درباره میزان میوه های ذخیره شده برای شب عید بیان کرد: برای شب عید 700 تن پرتقال پیش بینی شده است که اکنون 210 تن در سردخانه های استان موجود است و صد تن دیگر در دست تهیه است و پیش بینی می شود تا پایان هفته آینده مقدار باقیمانده نیز تامین می شود.

وی از ذخیره 350 تن مرغ در انبار خبر داد و تصریح کرد: دو نوع برنج نیز در انبارهای استان موجود است.