آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
فوتبال ایران
۱۱

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به حرف های علی منصور

3 ماه که هیچ، حاضرم یک سال سکوت کنم!

دقیقا یک روز پس از این که علیرضا منصوریان از زمانی عضو هیات مدیره استقلال خواست روزه سکوت بگیرد، او گفت وگویی را با رادیو انجام داد تا نشان دهد حرف های منصوریان ارزشی برای او ندارد. او که با رادیو ورزش حرف می زد درباره بحث اعتصاب بازیکنان استقلال و دلایل مصاحبه هایش گفت: همه موارد مستندی که در باشگاه وجود دارد، در جلسه هیات مدیره مطرح شده و هیچ بازیکنی کمتر از 50 درصد نگرفته است. افرادی که عامل تعطیلی تمرین شدند، بیش از 60 درصد پول گرفته اند.

وی درباره این که چه کسانی بیش از 60 درصد پول گرفته اند، گفت: مهدی رحمتی و خسرو حیدری بیش از 60 درصد مطالبات این فصل خود را گرفته اند. از بزرگان انتظار داشتیم حرمت لباس استقلال را بیشتر از بقیه نگه دارند و این کار را نکنند. این تصمیم غلط از عمان گرفته و در تهران به آن دامن زده شد. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و هوادار باید بداند که برخی افراد دنبال منافع خود هستند و تعصبی به تیم ندارند. هیات مدیره با عواملی که این مساله را به وجود آوردند، برخورد خواهد کرد. ما نباید مساله را امنیتی کنیم که از بازیکنان جوان سوء استفاده کنیم، چرا که بازیکنان جوان حرمت بزرگ ترها را نگه می دارند. بزرگ ترهای تیم نباید از بازیکن جوان استفاده کنند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره این که منصوریان خواسته او سه ماه سکوت کند، گفت: حاضرم یک سال یک کلمه صحبت نکنم، اما دوستان حرمت لباس استقلال را نگه دارند. الان به مظلومیت استقلال پی برده ام، چرا که پول دادیم، ناز کشیدیم، جریمه نکردیم، بدهکار هم شدیم و این مساله خیلی جالب است. هفته آینده قطعا به عنوان آخرین جلسه سال، جلسه هیات مدیره استقلال را برگزار خواهیم کرد. من از کادر فنی گله دارم، چون در گذشته در مقطعی می خواستند چنین برنامه ای را پیاده کنند، اما مربی وقت استقلال با قاطعیت پای کار ایستاد و گفت هرکسی تمرین نمی کند، خداحافظ.

زمانی در باره اظهارات علیرضا منصوریان مبنی بر این که بازیکنان پولی نگرفته اند، گفت: چنین چیزی نیست. کادرفنی باید عذر هر بازیکنی را که قصد تمرین نداشت، می خواست. وی در باره این که آیا کادر فنی استقلال مطالباتش را دریافت کرده است یا خیر، گفت: مطالبات قانونی شان را گرفته اند، ولی درصد را ذی حساب باید بگوید.