آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
فوتبال ایران
۱۱

چرا کامیابی نیا قرار دادش را با پرسپولیس تمدید نمی کند؟

حالادیگر همه خوب می دانند پاشنه آشیل تیم برانکو جایی است که کمال کامیابی نیا بازی می کند؛ بازیکنی که قراردادش رو به اتمام است و عدم تمدید این قرارداد به یکی از دغدغه های پرسپولیس تبدیل شده است.

در شرایطی که بیرانوند، انصاری، مسلمان و خیلی از بازیکنان دیگر قراردادهای خودشان را برای لیگ بعد تمدید کرده اند، کمال هنوز زیر بار این قضیه نرفته است. او که خودش هم می داند شاه ماهی خط میانی پرسپولیسی هاست هر تصمیمی که بگیرد بدون شک پرسپولیس را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

از اردوی سرخپوشان خبر می رسد کامیابی نیا از اتفاقاتی که ابتدای فصل افتاد، ناراحت است. خیلی ها یادشان هست این بازیکن همان زمان، دو سه روزی از حضور در تمرینات پرسپولیس قهر کرد، آن هم به دلیل این که پیشنهاد مالی برای تمدید قراردادش به اندازه ای پایین بود که او توقعش را نداشت! کمال منتظر است پیشنهاد خوبی از سوی باشگاه به دستش برسد تا پس از بررسی های لازم درباره آن تصمیم بگیرد. البته این بازیکن هر گونه مذاکره را به پایان فصل موکول کرده است؛ اما به نظر می رسد او اکنون با توجه به فصل پیش رو که منتهی به جام جهانی خواهد بود به دنبال این است تا با عقد قراردادی مناسب، حضورش را در جمع مسافران تیم ملی در روسیه تضمین کند.

باید دید در ادامه راه چه اتفاقی می افتد و پرسپولیسی ها می توانند کمال را برای این که باز هم در پرسپولیس به میدان برود، متقاعد کنند یا این که او تصمیم دیگری خواهد گرفت؟