آرشیو پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۱
موسیقی
۱۶
موسیقی

افتخاری و اشرف زاده برای آتش نشانان خواندند

ویدئو کلیپ های «گلستان آتش» با صدای علیرضا افتخاری و «کوچ» با صدای حجت اشرف زاده به مناسبت چهلمین روز درگذشت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو منتشر شد.

به گزارش فارس، گلستان آتش با شعری از مصطفی محدثی خراسانی و میلاد عرفان پور با خوانندگی علیرضا افتخاری و آهنگسازی هادی آرزم منتشر شد.

مصطفی محدثی خراسانی در گفت وگو با فارس با اعلام خبر انتشار ویدئو کلیپ «گلستان آتش» گفت: ایثارگری شهدای آتش نشان برخواسته از فرهنگ حماسه و ایثار دفاع مقدس است و در واقع جلوه های همان فرهنگ را در ایثارگری شهدای آتش نشان می بینیم. اتفاق دیگری که جریانات فرهنگی دفاع مقدس را بوضوح می توان در آن مشاهده کرد، مدافعان حرم هستند. ما در واقع سعی کردیم در این شعر این دو جلوه را در کنار هم نشان دهیم و با همین هدف هم کار تولید شد.

به گزارش مهر، همزمان با چهلمین روز عروج شهدای فداکار آتش نشان سانحه پلاسکو، مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) وابسته به سازمان هنری رسانه ای اوج، نماآهنگ «کوچ» با صدای حجت اشرف زاده را منتشر کرد.

در این اثر روزبه بمانی شاعر، حمید اکبرزاده آهنگساز، حجت اشرف زاده خواننده و منوچهر صانعی و موحد شادرو، مجری تصویر به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.