آرشیو یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۸۳
اقتصادی
۴

نایب رئیس اتحادیه پوشاک: فروش لباس عید 30 درصد کاهش یافته است

نایب رئیس اتحادیه پوشاک گفت: با توجه به رکود مطلق در بازار پوشاک، فروش لباس شب عید نسبت به پارسال 30 درصد کمتر شده است.

محمدحسین عرب، در گفت وگو با «نسیم آنلاین» در رابطه با بازار پوشاک شب عید گفت: بازار اوضاع بسیار نامناسبی دارد، به جرات می توانم بگویم که با وجود این که تولیدکننده نتوانسته به هیچ عنوان افزایش قیمتی را بر روی اجناس خود اعمال کند اما متاسفانه فروش تا 30 درصد کمتر از سال گذشته بوده است.

وی افزود: حتی برخی حاضر هستند برای خالی کردن انبار خود جنس هایشان را از سال گذشته نیز ارزانتر بفروشند اما در واقع رکود مطلق بازار پوشاک شب عید را دربرگرفته و فروش اوضاع مناسبی ندارد.

عرب اظهار داشت: پاساژها پر از ازدحام جمعیت است اما گویا مردم اغلب برای تفریح به بازار می آیند و خرید چندانی ندارند، در حقیقت می توان گفت پاساژها پر از جمعیت و مغازه ها خالی از خریدار است.

نایب رئیس اتحادیه پوشاک در پایان گفت: یک موضوع دیگر که موجب کاهش خرید شده نمایشگاه های بهاره ای است که اتفاقا هم کالاهای عرضه شده در آن بسیار بی کیفیت و پایین است اما همین که اسم نمایشگاه بهاره بر روی آن است و قیمت هایش بسیار پایین است موجب شده تا توجه مردم به آن جلب شود.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان تولیدکننده و یک کارشناس حوزه پوشاک اگر بخواهم بر روی کیفیت کالاهای عرضه شده در نمایشگاه های بهاره نظر بدهم می گویم که به هیچ عنوان کیفیت لباس های این نمایشگاه ها چه به لحاظ رنگ و طرح و چه به لحاظ کیفیت پارچه و نوع دوخت اصلامناسب نیست.