آرشیو دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۲۱۵۸۴
شهرستان ها
۷

خسارت سیل به مددجویان کمیته امداد پرداخت می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس از پرداخت خسارت وارد شده به منازل سیل زده مددجویان کمیته امداد در این استان خبرداد.

محمدبذرافشان اظهار داشت: سیلاب اخیر به پنج هزار واحد مسکونی مددجویان استان فارس در نقاط مختلف شهرستان های جنوب و جنوب شرق این استان به ویژه در مناطق روستایی آسیب وارد کرد.

وی با بیان اینکه این سیلاب برآورد ریالی خسارت وارد شده 330 میلیارد ریال بوده است گفت: مدیرعامل شرکت بیمه دانا به همراه مسئولان حمایتی کمیته امداد در این هفته با سفر به فارس خسارت به سیل زدگان را بررسی می کنند.

بذرافشان بیان کرد: با توجه به اینکه تمام این واحدهای مسکونی در برابر سیل بیمه هستند شرکت بیمه گر در این سفر دستور پرداخت خسارت وارد شده را صادر می کند.

بذرافشان تصریح کرد: پس از وقوع سیلاب و وارد شدن خسارت به خانه های مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان های جنوبی فارس در مرحله نخست 5 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای خرید اقلام ضروری مورد نیاز این افراد به ویژه در روستاها اختصاص یافت.مدیرکل کمیته امداد استان فارس خاطرنشان کرد: این اعتبار در شهرستان هایی از جمله جهرم، فسا، قیروکارزین، لامرد، خنج، زرین دشت و سایر شهرها و مناطق جنوب و جنوب شرق فارس که در سیلاب اخیر دچار خسارت شده بودند توزیع شد.