آرشیو دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۴
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

گپ و گفت معاون سیما با عوامل «نفس»

معاون سیما همراه مدیر شبکه سه، با حضور در لوکیشن مجموعه نمایشی «نفس» در جریان روند تولید این سریال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، دکتر مرتضی میرباقری با تاکید بر روند رو به رشد برنامه سازی در سیما گفت: تلویزیون دیگر دغدغه تولید و پرکردن آنتن را ندارد و تولید مجموعه های نمایشی روند رو به رشدی را طی کرده است. وی همچنین تعطیلات تابستان را فرصتی مغتنم در جلب مخاطب دانسته و به مدیران و دست اندرکاران تولیدات نمایشی سیما توصیه کرد برنامه هایی مفرح و نمایشی را برای شب های تابستان خانواده های ایرانی تهیه و تولید کنند.

وی همچنین خطاب به کارگردان این سریال بیان کرد: این مجموعه برای بیننده سال 96 تلویزیون پخش می شود؛ بنابراین از شعارزدگی بپرهیزید و داستان را با شخصیت هایی حقیقی و در فضایی انسانی، با تمام خوبی ها و بدی های انسان ها ترسیم کنید.

مجموعه نفس به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی مشترک سیداحمد کاشانچی و محمود رضایی آخرین مراحل ضبط خود را به پایان می رساند. نفس، سومین سریال از سه گانه جلیل سامان و درامی روان شناسانه است که در بستر وقایع سیاسی قبل و بعد از انقلاب روی می دهد. مسعود رایگان، ژاله صامتی، علیرضا کمالی، بهناز جعفری، قربان نجفی، هادی عامل هاشمی، شهاب شادابی، احسان امانی، آتوسا راستی، ساناز سعیدی، هدایت هاشمی، خسرو شهناز و رامین راستاد از بازیگران این مجموعه هستند.