آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۵
سیاسی
۲

تا انتخابات

دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور

یک روز پس از اعلام شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مبنی بر این که حسن روحانی، نامزد قطعی اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده خواهد بود، دیروز اعضای فراکسیون امید مجلس با رئیس جمهور دیدار کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود در این مراسم گفت: دولت و مجلس در کنار هم می توانند فضایی قانونمند، سالم، رقابتی و به دور از هرگونه تندروی برای برگزاری انتخابات و حضور بانشاط و حداکثری مردم به وجود آورند. در همین حال بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید در گفت وگو با فارس عنوان کرد: آقای روحانی درباره مطالبات اعضای فراکسیون، قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد در آینده تعامل بیشتری میان دولت و این فراکسیون حاصل شود.

تمرکز بر تشکیل «دولت مردمی و کارآمد»

محمدباقر ذوالقدر، رئیس ستاد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: تمرکز «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» بر تشکیل «دولت مردمی و کارآمد» است.

به گزارش فارس، محمدحسن رحیمیان هم اظهار کرد: دولت نتوانسته خدمت شایسته ای به مردم کند و ناتوانی دولت در حل مشکلات از یک سو و گسترش اشرافی گری در برخی مسئولان و حقوق نجومی و مفاسد اقتصادی و اختلاس ها باعث شده است اعتماد مردم به نظام آسیب ببیند، لذا این اعتماد باید بازسازی و تقویت شود.