آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۵
ورزش
۹

مستطیل سبز

حمایت تمام قد چک از سانچز

بعد از آن که تصاویری از آلکسیس سانچز پخش شد که او بعد از گل پنجم بایرن در خانه آرسنال، لبخندی به لب داشت، پتر چک، گلر آرسنال به حمایت از مهاجم شیلیایی توپچی های لندنی پرداخت: شکست ناراحت کننده ای بود و سانچز هم به اندازه من ناراحت بود.

به نظرم بی احترامی بزرگی به او شد، ولی ممکن است گاهی عکسی از شما گرفته شود و به اشتباه طور دیگری جلوه کند. ولی ما بازیکنان دقیقا می دانیم او چه گفت و از این شکست به اندازه دیگران ناراحت بود. ناراحتی به وضوح در او دیده می شد.

ونگر: کارشناسان ذهن مردم را شستشو می دهند

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال تاکید کرد کارشناسان با نظراتشان می توانند ذهن فوتبال دوستان را شستشو دهند: من در بازی های زیادی مربی بوده ام و دیدارهای بسیاری دیده ام.

همان افرادی که ده دقیقه پیش از اتمام بازی می گفتند پی اس جی عالی بود، ده دقیقه پس از بازی می گفتند عملکرد آنها افتضاح بود! بعضی افراد شما را تحت تاثیر قرار می دهند و ذهن شما را شستشو می دهند. آنها می خواهند به هواداران آرسنال بگویند چه کار کنند.

امری: واکنش خوبی به شکست مقابل بارسا داشتیم

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن پس از پیروزی 2 بر یک یکشنبه شب در خانه لورین گفت: ما توانستیم با دو گل از حریف پیش بیفتیم، هر چند گل خوردیم، ولی توانستیم بازی را حفظ کنیم.

از موقعیت ایجاد کردن حریف جلوگیری کردیم. این سه امتیاز خیلی مهم بود. بازی تحت کنترل ما بود و خیلی خوب کار کردیم، حتی می توانستیم بهتر هم کار کنیم ولی من از عملکرد تیم خوشحالم. پیروزی مهم ترین چیز بود. واقعا می خواستیم پیروز شویم تا بازی چهارشنبه را فراموش کنیم، حتی اگر بدانیم که کمی زمان می خواهد و باید نمایش خوبی داشته باشیم. باید به جلو نگاه کنیم. تیم ناراحت است. طبیعی است، ولی باید از این شکست عبور کنیم.