آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۵
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

همیشه با ورزش

بی اطلاعی از استعفا در اسکی

محمدرضا داورزنی درباره عبدی افتخاری، رئیس فدراسیون اسکی که گفته می شود به دلیل برخی مشکلات ازجمله پناهندگی علیرضا مقدید، اسکی باز ملی پوش استعفا کرده است، می گوید: هنوز هیچ استعفایی از سوی رئیس فدراسیون اسکی به وزارت ورزش و جوانان نرسیده است.

بازی هندبالیست ها با تیم مطرح جهان

شانزدهمین دوره رقابت های هندبال زنان قهرمانی آسیا با شکست تیم ایران آغاز شد و این تیم 33 بر 8 به چین باخت. تیم ایران فردا در دومین دیدار خود با تیم کره جنوبی بازی می کند. کره جنوبی با داشتن 12 مدال طلادر آسیا و کسب مدال برنز مسابقات المپیک لندن، یکی از مقتدرترین تیم های هندبال زنان جهان است.

کاراته کاهای ایران در کاراته وان هلند

مرحله دوم از رقابت های لیگ جهانی کاراته موسوم به کاراته وان، 26 تا 30 اسفند به میزبانی هلند در روتردام برگزار می شود و چهار کاراته کای ایران در این رقابت ها شرکت می کنند.

سجاد گنج زاده، سامان حیدری، ابراهیم حسن بیگی و ذبیح الله پورشیب برای حضور در این مسابقات فردا راهی هلند می شوند. شهرام هروی، سرمربی تیم ملی نیز در این سفر ملی پوشان را همراهی می کند.

دست ووشوکار زن در گچ

الهه منصوریان، سانداکار تیم ملی ووشو به دلیل مصدومیت دست راست، چند روزی است دست خود را گچ گرفته است.

وی به احتمال زیاد تا 20 روز دیگر گچ دست خود را باز می کند تا تمریناتش را از سر بگیرد تا برای یونیورسیاد جهانی و قهرمانی جهان روسیه آماده شود.

انتخابات کمیته المپیک آذر 96

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک شرکت کرده بود، با تاکید بر این که انتخابات کمیته ملی المپیک باید طبق قوانین کمیته بین المللی المپیک (IOC) برگزار شود، گفت: امیدوارم شرایط کنونی که در کمیته حاکم است تا زمان انتخابات استمرار داشته باشد.

طبق قانون، دی سال آینده زمان پایان دوره مدیران کنونی کمیته ملی المپیک است و باید انتخابات در آن زمان برگزار شود؛ اما تلاش مان این است آذرماه انتخابات را برگزار کنیم.