آرشیو سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، شماره ۴۷۸۵
فوتبال ایران
۱۱

خواندنی های فوتبال

امیری، مهاجم باشد بهتر است

وحید امیری در دوران فوتبالش، همواره یک هافبک چپ بود و گاهی در سیستم تهاجمی به عنوان وینگر چپ بازی می کرد، اما کمتر پیش می آمد او را به عنوان یک مهاجم هدف ببینیم، هر چند می تواند یک مهاجم سایه خوب باشد.

با این حال، برانکو از ابتدای فصل تاکنون، همیشه از امیری که بازیکن بی حاشیه ای است به عنوان مهاجم دوم تیمش استفاده می کند و معتقد است امیری با سرعت زیاد و قدرت چارچوب شناسی بالا، می تواند کمک زیادی به تیم کند، پس اگر مهاجم باشد، بهتر است.

میثاقیان: تیم را نگه می دارم

اکبر میثاقیان، سرمربی جدید سیاه جامگان مشهد از هواداران فوتبال برای حفظ این تیم مشهدی در لیگ برتر، وقت خواست. او به ما گفت: اول این که خدا را شکر می کنم که دوباره به مشهد برگشتم و تیمی که شبیه ابومسلم است را هدایت می کنم. خواهش می کنم برایم وقت بگیرید.

من این تیم را نگه می دارم. سیاه جامگان برای ماندن در لیگ، شرایط خوبی دارد و فعلاهم دو مساوی گرفتیم که کارمان هم سخت بود، چون استقلال و سپاهان را متوقف کردیم. ما در لیگ می مانیم.

عبدی: پرسپولیس بدهی عجیبی داشت

حسین عبدی، عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس معتقد است باشگاه برای پرداخت بدهی های گذشته اش، با سخت ترین مشکلات ممکن مواجه است.

او در این مورد گفت: وقتی من هم در هیات مدیره مشغول به کار بودم، همه این بدهی ها را می دیدم و به دنبال راهکاری برای عبور از آنها بودم. در واقع پرسپولیس بدهی های عجیبی داشت که براحتی نمی توانستیم آن را بپردازیم. نیاز به آن بود که زمان بیشتری بخریم و اسپانسرهای قدرتمندی بگیریم، اما اسپانسرها فقط پول فصل جاری را می دادند نه بدهی های گذشته.

هانی، هنرپیشه می شود

هانی نوروزی فرزند هادی نوروزی، کاپیتان فقید باشگاه پرسپولیس که 9 مهر سال 1394 بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد، همچنان مشغول بازی در فیلم های مختلف است.

او به یک هنرپیشه خوب و نوجوان بدل شده که کارگردان های مختلف به دنبال همکاری با هانی هستند. هانی چندی قبل همراه خانواده اش از تهران به بابل رفت و این موضوع باعث شده پیشنهادهای کار بیشتری بگیرد، چون کارگردان هایی که به دنبال ساخت فیلم در شمال کشور هستند، راحت تر به هانی دسترسی دارند.